Onko kellään kokemusta?
ABC-desingin vaunuista? Hajooko käsiin?
Kestäiskö yhden lapsen kanssa vuoden-pari?
Entä mitä olisi sit sellasia hyviä ja kohtuuhintasia, saa olla kalliimpia ku toi ABC mut esim.bugaboihin ei valitettavasti ole varaa.:-/
Kommentit (6)
kaverilla hajos abc reilussa vuodessa...ite suosittelen et ostaisin käytettynä esim briot tai emmanjungat :D kestää hyvin ja voi saada aika halvalla uudenveroiset :D
Mutta asumme Helsingin keskustassa, ja vaunujen pitäisi mahtua julkisiin ja pienempiin hisseihin yms. Emmaljungalta tai Briolta en ole löytänyt näppärän kokoisia vaunuja, vai onko joku muu ??
Ap
Minä ostin ja postista tuli vaunut joista oli aisa sivuakselin kohdalta murtunut puoleen väliin asti ja koko aisa oli vääntynyt niin että vaunujen runko hankasi vahvasti yhtä renkaista ja työntöaisa oli hyvin selkeästi vinossa. Ruostunutkin vielä murtuman sisäpinnalta. Matkahuolto ei korvannut eikä myyjä tietenkään (huijaamaanhan se on alunperinkin lähtenyt). Välillä puhui että puretaan kaupat etc mutta lopulta en saanut mistään mitään takaisin ja meni melkein 200€ roskaan (kuulemma 4 vuotta vanhat Emmaljungat "täysin ehjät, mitä nyt pieniä käytönjälkiä")
8v sitten esikoiselle, ja ovat vieläkin kovassa käytössä jo 3. lapsella. Ei mitään vikaa missään. ja todella vaunuja käytetään paljon, olen ahkera lenkkeilijä, ja asumme maaseudulla että olosuhteet ja kelit ovat sen mukaiset. Kyllä voin suositella lämpimästi!!
kaverilla hajos abc reilussa vuodessa...
ite suosittelen et ostaisin käytettynä esim briot tai emmanjungat :D kestää hyvin ja voi saada aika halvalla uudenveroiset :D
Niissä on takuu. Käytetyissä voi olla vaikka mitä piileviä vikoja, mistä myyjä ei muista mainita mitään.
Meillä oli esikoisella ABC.t. Olin tyytyväinen. Kesti hyvin. Myin vielä eteenpäin,ihan uuden veroisina, 2 vuoden käytön jälkeen.
Seuraavalle lapselle ostettiin Gessleinit. No olihan niissä ihana jousitukset ja vaikka mitä juttuja mitä en ensimmäisen vuoden aikana huomannut edes käyttää.
Jos nyt noita kahta vertaan. Hintaero valtava, ABC puolet, tai allekin Gessleinin hinnasta. Kuitenkin ABC riittävän hyvä, ellei merkki ja ulkonäkö-status ole kovin tärkeää.
Mutta asumme Helsingin keskustassa, ja vaunujen pitäisi mahtua julkisiin ja pienempiin hisseihin yms. Emmaljungalta tai Briolta en ole löytänyt näppärän kokoisia vaunuja, vai onko joku muu ??
Ap