Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kannattaako kirkkoon kuulua vai ei? Perustele!

Vierailija
03.01.2011 |

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
03.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

-lapsikasteen takia, joka ei ole raamatullinen

- homojen elämäntavan hyväksyminen, joka sekin on Raamatun vastaista (vaikka ihmisinä heitä tulee tietysti rakastaa!)

- ihmisten mielistely ja linjattomuus=epäraamatunmukaisuus

- veljeily katolisuuden kanssa

- ei yleisesti ottaen näytetä välittävän ihmisen pelastuksesta (?), että parannus pitäis tehdä ja erottautua seuraamaan Jeesusta

Muuten kirkolla varmastikin hyvää toimintaa, kuten perhekerhot, leirit jne jne. Ja ilman kirkkoa meillä ei taitais olla Raamattuakaan! Mut mikä on joskus alkanu hyvin ei tarkota sitä etteikö se vois päättyä huonosti. Ainakin jos Raamatun auktoriteetista luovutaan.

Vierailija
2/4 |
03.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ole pääsylippu paratiisiin

eli kysy itseltäsi uskotoko kirkon oppeihin , hyväksytkö ne

onko ne raamatun mukaisia opetukset siellä

oletko osa kirkkoa,

käytkö kirkossa

jne eli jos ei usko edes jjumalaan, saati tee hänen tahtoaan, niin miksi kuuluisit kirkkoon?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
03.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en kuulu kirkkoon, koska uskon jos jumala on olemassa, hän haluaisi minun maksavan uskosta.

Vierailija
4/4 |
03.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa-aa. Vaikka seurakunta tarjoaakin minulle ja perheelleni monenlaista toimintaa, en kuulu kirkkoon minkään kannattavuuden vuoksi vaan sen vuoksi, että mielestäni kirkko edustaa kannattamiani arvoja - lähimmäisenrakkautta esimerkiksi. En voi sanoa olevani mikään kunnon luterilainen oikeastaan. Uskon korkeampaan voimaan ja jaan kirkon perusarvot. Käyn mielelläni kirkossa joskus. Perhekerhoissa ja muissa vastaavissa on ollut hyvää toimintaa, samoin nuorille ainakin meilläpäin. Arvostan myös kirkon vanhustyötä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi kaksi