Aloitin laihduttamaan..
Paino 50,5kg pituus 159cm.
Lapsi on vuoden ikäinen ja olen lihonnut synnytyksen jälkeen 4kg.
Ongelma ei niinkään ole paino vaan tää löysä nahka ja läski. Haluan kiinteytä ja samalla vähennän radikaalisti syömistä.
Jatkan tällä linalla kesään asti ja aijon näyttää hyvältä bikinit päällä.
Tänään olen syönyt 1dl ruispuuroa veteen tehtynä.
Kommentit (8)
160cm ja 48kg. Hän on hoikka jopa ikäisekseen. Ei taida olla paljon sulla muotoja ;)
Tunnen monia jotka ovat pituuden ja painon mukaan minua paljon "läskimpiä" mutta kun paino ei kerro totuutta. He näyttävät hyvältä ja voi käyttää minkälaisia vaatteita tahansa ja kehtaa näyttäytä rannalla bikineissä. Vaikka vois luulla että olen suhteellisen hoikka painon ja pituden mukaan niin mun kropassa on todella paljon läskiä ja varmaan myös ylimääräistä nahkaa luulisin. Siihen ei tietenkään auta muu kuin lihasten kasvattaminen.
Salille en pääse koska en saa lasta minnekään hoitoon mutta jos jollain olisi vinkkejä miten kotona vois treenata ja jumppailla että saa vähän lihaksia niin otan kiitollisena vastaan.
Mulla on tossa kuntopyörä kyllä mutta ainut jolloin kerkeen pyöräillä on yöllä kun lapsi nukkuu ja silloin olen itsekkin jo väsynyt.
Tai miten te muut saatte liikuttua ja treenattua kotona joilla on lapsia?
AP
vaihtaa se riisipuuro johonkin terveellisempään jota voit syödä enemmän?
ei taida kukaan tarttua tähän provoon
Päivitän tänne joka päivän syömiset ja kerron edistymisestä. Ehkäpä se motivoi olla syömättä.
syömättä jos haluaa laihtua, päivitä syömises vaikka kalorilaskuri.fi, ehkä se motivoi pikkusen enemmän.
sujuu, jatka tota linjaa. NOilla mitoilla et paljon enempää voi syödäkään, jos haluat laihtua vielä ennestäsi. Tsekkaapa teille anorektisen ruumiinkuvan henkilöille suunnattuja pro ana-sivuja niin voit saada vinkkejä.
Eikä ole edes nälkä.