Klateus läpinäkyvää tällä palstalla, viitateen 140 kiloiseen ja isotissiin...
140 kiloista lyyliä kehutaan vuoron perään kilpalaulannalla ja sit isoboobsinen, kohtuu nätti tyttö saa kuulla kunniansa "ylimielisen näköisenä duckfacena"... hohhoijaaa...
Kommentit (34)
olis laittanut vaan yhden kuvan ja ilman naamaa, en usko, että kukaan olisi haukkunut.
Mutta jos laittaa itsestään yli 6 kuvaa ja naaman kanssa, niin kyllä silloin on kyseessä tyrkky.
Ja jos sen sanoo ääneen, niin ei se mitään kateutta ole, vaan realismia.
noin kaunis, kuin sen ketjun ap. Jos haluaa kuviaan laittaa, niin mikäs siinä. On hänellä ainakin visuaalisia ja kauniita kuvia näytettävänään, silti asiallisia.
vastannut numero 4 + muut numerot. Se ap en ole. Olisinkin. Olen lihava ja pienitissinen ja kade sille toiselle naiselle, on kaunis ja upea.
Kehuin myös sitä 140 kiloista, minä osaan kehua ja tsempata muita naisia, vaikket sinä osaakaan. Osaisit edes hävetä.
olis laittanut vaan yhden kuvan ja ilman naamaa, en usko, että kukaan olisi haukkunut.
Mutta jos laittaa itsestään yli 6 kuvaa ja naaman kanssa, niin kyllä silloin on kyseessä tyrkky.
Ja jos sen sanoo ääneen, niin ei se mitään kateutta ole, vaan realismia.
noin kaunis, kuin sen ketjun ap. Jos haluaa kuviaan laittaa, niin mikäs siinä. On hänellä ainakin visuaalisia ja kauniita kuvia näytettävänään, silti asiallisia.
vastannut numero 4 + muut numerot. Se ap en ole. Olisinkin. Olen lihava ja pienitissinen ja kade sille toiselle naiselle, on kaunis ja upea.
Kehuin myös sitä 140 kiloista, minä osaan kehua ja tsempata muita naisia, vaikket sinä osaakaan. Osaisit edes hävetä.
olis laittanut vaan yhden kuvan ja ilman naamaa, en usko, että kukaan olisi haukkunut. Mutta jos laittaa itsestään yli 6 kuvaa ja naaman kanssa, niin kyllä silloin on kyseessä tyrkky. Ja jos sen sanoo ääneen, niin ei se mitään kateutta ole, vaan realismia.
Mutta en silti ole tippaakaan hälle kateellinen. Mulla on ihan luomudaisarit 80H ja olen harkinnut niiden pienentämistä. Ei tulis mieleenkään laittaa tänne kuvia niistä ainakaan naaman kanssa...
olis laittanut vaan yhden kuvan ja ilman naamaa, en usko, että kukaan olisi haukkunut. Mutta jos laittaa itsestään yli 6 kuvaa ja naaman kanssa, niin kyllä silloin on kyseessä tyrkky. Ja jos sen sanoo ääneen, niin ei se mitään kateutta ole, vaan realismia.
Mutta en silti ole tippaakaan hälle kateellinen. Mulla on ihan luomudaisarit 80H ja olen harkinnut niiden pienentämistä. Ei tulis mieleenkään laittaa tänne kuvia niistä ainakaan naaman kanssa...
itsestäni. Mutta sen ketjun ap laittoi ja ei minua haittaa. Kaunis oli, ei siinä mitään.
ja luultavasti ap sai jotain mitä ei treffeillä: kiinnitin tosiaankin huomiota hänen kasvoihinsa...!!! olin pudottaa silmäni kun näin ekan kuvan - luulin hetken että hänellä on käynyt kamala moka ja naama on tullut vahingossa mukaan!! Mutta ketjun edetessä olikin ilmeistä, että julkisuuttahan tässä tavoiteltiinkin ja mikäs siinä, seiskajulkkikseksi kaikki avut olemassa ja häpeämätön luonto; antaa palaa tissi-ap!!
Minkamaalainen olet? Ja missa maassa naiset kannustavat toisia kauniita naisia ja kehuvat tyyppia, joka kalastelee kehuja?
tykkää isotissisestä tyrkystä, niin on kateellinen? No selvä se... (enkä hänelle kyllä mitään kommentoinutkaan)
Minkamaalainen olet? Ja missa maassa naiset kannustavat toisia kauniita naisia ja kehuvat tyyppia, joka kalastelee kehuja?
Se nyt on yleisesti tiedossa vain, että suomalainen nainen on kateellinen. Itse en ole, ja kehun kyllä jos tarvetta on. 140 kg ei näyttänyt 140 kg ja siitä kehuinkin + sen ketjun ap:n mukavasta luonteesta. Se isorintanainen oli kaunis, jota myös kehuin. Vaikka olikin tyrkky, mitä sitten?
4 jne.
tykkää isotissisestä tyrkystä, niin on kateellinen? No selvä se... (enkä hänelle kyllä mitään kommentoinutkaan)
että ihminen on ruma, se kertoo vain hänen luonteestaan. Se isotissi oli tyrkky, kyllä, mutta helvetin kaunis tyrkky.
tissi-ap on kaunis, mutta tooosi kummallista käytöstä...jtn vialla?
Missä ketjussa on kaunis tyrkky? Voin käydä kehumassa sitäkin.
Tajusinkin heti kysyttyäni, että varmaankin tuo ketju kyseessä.