Miksi jotkut luuserit käyttävät astmalääkkeitä, vaikkei heillä virallisesti ole astma?
Paheksun tällaista luuserimeininkiä. Kyllä astmalääkkeet kuuluu meille virallisesti diagnosoiduille astmapotilaille, pikku pihisijät lopettakoon sen ininän ja alkakoon hengittää normaalisti.
Kyllä astmalääkkeet kuuluu vain niille, jotka joutuvat käymään välillä sairaalassa hönkimässä lääkkeitä spiralla!
t:hc-astmaatikko, jo vuodesta 1995!
Kommentit (28)
Mun keuhkosairaudelle ei ole oikein keksitty mitään nimeä mutta astmalääkkeet auttavat vähän. Veikkaan että mulla on paljon huonommat pef-arvot kuin sulla arvon astamaatikko-ap.
Älä käy kuule kukkoileen sinä mikä lie keuhkotautinen, kyllä me AE 203:set aina vedetään voitto tommoisista epämääräisistä astmiksien vetelijöistä. Kunnon kortsukuuri kerran kuussa, se se vasta tautisuuden tason mittaa! t: ap, AE 303, jo vuodesta 1995 ja ylpeä siitä!
se on Ae203 t. astmaatikko vm 70 diagnoosi vuonna 70...
Mikä maine??? Pilataan millä tavalla?
Ilman Beclometia puhallan parhaimmillaan Pef-mittarilla 240 (162cm) ja nyt vedettyäni lääkettä 2,5kk arvot on jo 310-340.
Keuhkotautien erikoislääkärin mielestä ilmiselvä astma ja b-lausunto tulee muutaman kkn päästä.
Mulla on ollut sellaisia päiviä etten pysty edes istumaan, täytyy seistä että henki pihisee, mutta en viitsi mennä tklle kun olen hengissä kuitenkin selvinnyt.
Kirjoituksestasi päätellen et ole astmaatikko ollenkaan, korkeintaan "wannabe-astmaatikko" jos nyt joku voi haluta ylipäätään pitkäaikaissairautta...
Hei tää on vaan vastine tälle yhtä pimeälle ketjulle:
http://www.vauva.fi/keskustelut/alue/2/viestiketju/1304089/miksi_jotkut…
Harmittaa kun sai sen leiman paperihinsa. Siitä ei ole kuin haittaa. Aina vaan kun on joku kunnon lenssu, sanotaan että se on astma ja sitten ei saa kunnon asianmukisia lääkkeitä, hoidetaan vaan astmaa. Meillä on kyllä sille lääkkeet, mutta ei sitten saada kunnollisia muita kuureja, kun vaan käsketään vetään piippua ja muita siihen kuuluvia droppeja ja sillä hyvä.
Minkäs teet kun lääkäri määrää? Ei kai se auta ku vedellä henkoset avaavasta silloin tällöin?
t. astmalääkkeitä käyttävä ei astmaatikko vuodesta 2001
=)
mutta astmalääkkeet auttavat vähän.
Veikkaan että mulla on paljon huonommat pef-arvot kuin sulla arvon astamaatikko-ap.
Mun keuhkosairaudelle ei ole oikein keksitty mitään nimeä mutta astmalääkkeet auttavat vähän.
Veikkaan että mulla on paljon huonommat pef-arvot kuin sulla arvon astamaatikko-ap.
Älä käy kuule kukkoileen sinä mikä lie keuhkotautinen, kyllä me AE 203:set aina vedetään voitto tommoisista epämääräisistä astmiksien vetelijöistä.
Kunnon kortsukuuri kerran kuussa, se se vasta tautisuuden tason mittaa!
t: ap, AE 303, jo vuodesta 1995 ja ylpeä siitä!
Mitä tarkoitta kunnon kortsukuuri käytännössä? Pystytkö käymään töissä?
hengittämässä lääkkeitä, mutta sen verran pienenä, ettei virallista diagnoosia ole saanut, voi tuosta kasvun myötä vielä vähetä se taipumus. Niin että lääkkeet vaan roskiin, ja katsotaan, kroonistuuko tauti ilman niitä. Ennaltaehkäisy on luusereitten hommaa.
Mitä tarkoitta kunnon kortsukuuri käytännössä? Pystytkö käymään töissä?
Kortsukuurihan on tietenkin kortisoonitablettikuuri!
:D
Terv. HC-astmaatikko vuodesta 1985!
on hc-astmaatikko?
tv. ihan "oikea" astmaatikko jolla koodi 203 kelakortissa ja lääkkeet säännöllisessä käytössä jo vuodesta 1989
Mua harvinaista on ainakin 10 eri lääkäriä ihmetellyt, kaikki mahdolliset lääkket kokeiltu ja kaikki mahdolliset kokeet.
Mä oon spesiaali!
se keuhkotautinen, jolle ei löydy diagnoosia.
Eipä kaikki astmaatikot käytä kortisoniakaan...Terv. HC-astmaatikko vuodesta 1985!
No semmoset astmaatikot on ihan astmaväen pohjasakkaa, kyllä pitää kortsuja vedellä säännöllisesti ja luuhata päivystyksessä hönkimässä lääkkeitä, jotta saa itseään Astmaatikoksi kutsua!
t: ap
Nyt kun alettiin vittuilemaan puolin ja toisin niin se on kortisOnikuuri.
Mikä helvetti on hc-astmaatikko?
tv. ihan "oikea" astmaatikko jolla koodi 203 kelakortissa ja lääkkeet säännöllisessä käytössä jo vuodesta 1989
hc = hard core
Vai tarkoititko kortisonikuuri?
Ja ihan tiedoksesi. Astmalääkkeet tuovat aika monellekin helpotusta hengitysvaikeuksiin, vaikkei olisi astmaa diagnosoitu. Mulle lääkäri määräsi astmalääkkeet vaikkei ollut kunnon astmaa. Vain astmaoireita. En saanut kelalta B-lausuntoa kuitenkaan (vaikka lääkärin mielestä olisi ehdottomasti kuulun saada, mutta minkäs teet) joten ei ole ollut niitä lääkkeitä varaa ostaa. Pitkän aikaa pärjäsinkin ihan hyvin, mutta nyt alkaa tulla ihan selviä astmakohtauksia silloin tällöin.
Ja onko se sun lääkkeistä pois, jos joku toinen saa myös astmalääkitystä, vaikkei olisikaan yhtä huonona kuin sinä?
Voihan kortsukuuri!! =D Vai tarkoititko kortisonikuuri?
Ja ihan tiedoksesi. Astmalääkkeet tuovat aika monellekin helpotusta hengitysvaikeuksiin, vaikkei olisi astmaa diagnosoitu. Mulle lääkäri määräsi astmalääkkeet vaikkei ollut kunnon astmaa. Vain astmaoireita. En saanut kelalta B-lausuntoa kuitenkaan (vaikka lääkärin mielestä olisi ehdottomasti kuulun saada, mutta minkäs teet) joten ei ole ollut niitä lääkkeitä varaa ostaa. Pitkän aikaa pärjäsinkin ihan hyvin, mutta nyt alkaa tulla ihan selviä astmakohtauksia silloin tällöin.
Ja onko se sun lääkkeistä pois, jos joku toinen saa myös astmalääkitystä, vaikkei olisikaan yhtä huonona kuin sinä?
Te jotka näitä astmalääkkeitä huviksenne vetelette pilaatte meidän hoocee-Astmaatikkojen maineen. On luuserimaista vetäistä piippua jokaiseen pieneen pihinään!
t:aapee
Joo, no kyllä mä sen tiesin, että ap puhui kortisonikuurista, mutta paljonko sitä vedetään ja miten kauan?
Ja onko ap tosiaan töissä käyvä?
on vaa vastaveto tolle toiselle ketjulle!
t.astmaatikko
Mikä maine??? Pilataan millä tavalla?
Ilman Beclometia puhallan parhaimmillaan Pef-mittarilla 240 (162cm) ja nyt vedettyäni lääkettä 2,5kk arvot on jo 310-340.
Keuhkotautien erikoislääkärin mielestä ilmiselvä astma ja b-lausunto tulee muutaman kkn päästä.
Mulla on ollut sellaisia päiviä etten pysty edes istumaan, täytyy seistä että henki pihisee, mutta en viitsi mennä tklle kun olen hengissä kuitenkin selvinnyt.
Kirjoituksestasi päätellen et ole astmaatikko ollenkaan, korkeintaan "wannabe-astmaatikko" jos nyt joku voi haluta ylipäätään pitkäaikaissairautta...