Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
voinko vaatia palveluntarjoajalta korvauksia puhelinkuluista??
03.01.2011 |
kyseessä siis Elisa..niiden digiboxi ei toiminut oikein,ja jouduin notkumaan puhelinlinjalla tunnin,kun niiden työmies antoi sieltä neuvoja,kuinka asentaa ja resetoida ja nollata ja tehdä sitä ja tätä. toimin ohjeiden mukaan,ja boksi toimii.
nyt vaan vitsittää,että onko oikein,että asiakas joutuu maksamaan saadakseen jo maksetun palvelun toimimaan??
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Viallisen laitteen reklamoinnin pitää olla ilmaista ja puhelin kulut voi periä takaisin.
Jos kyseesssä vain tyhmä käyttäjä tai käyttäjä joka ei viitsi lukea ohjeita niin maksullinen palvelu on ok.