Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

voinko vaatia palveluntarjoajalta korvauksia puhelinkuluista??

Vierailija
03.01.2011 |

kyseessä siis Elisa..niiden digiboxi ei toiminut oikein,ja jouduin notkumaan puhelinlinjalla tunnin,kun niiden työmies antoi sieltä neuvoja,kuinka asentaa ja resetoida ja nollata ja tehdä sitä ja tätä. toimin ohjeiden mukaan,ja boksi toimii.



nyt vaan vitsittää,että onko oikein,että asiakas joutuu maksamaan saadakseen jo maksetun palvelun toimimaan??

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
03.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viallisen laitteen reklamoinnin pitää olla ilmaista ja puhelin kulut voi periä takaisin.



Jos kyseesssä vain tyhmä käyttäjä tai käyttäjä joka ei viitsi lukea ohjeita niin maksullinen palvelu on ok.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla