Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ero täydellisestä miehestä

Vierailija
03.01.2011 |

Olen alkanut oirehtia pahasti. Pettänytkin olen. Minusta on tullut jotenkin välinpitämätön. Huomioin kyllä miestäni, olen helläkin. Mutta minusta tuntuu, etten tunne oikein mitään. Rakastanhan minä, paljon. Tiedän sen, mutta en pääse käsiksi tunteisiini. Kun tuntuu, että olen turta. Toisinaan tuntuu, että tukehdun. Tarvitsisin tilaa, aikaa, jotain muuta...

Tai että onko tämä sittenkään rakkautta lainkaan. Olen miettinyt, että olenko joku tunnevammainen, kun en kykene olemaan. Joskus luulin, että tämä kaikki oli sitä mitä elämältä halusin: tasapainoista eloa, hyvää ja kaunista... Ja nyt mietin, että etsinkö sittenkin jotain kipeämpää, jonka eteen täytyy tehdä töitä. Vai mikä ihme on vialla? Pettämisestäkään en tunne edes huonoa omatuntoa, en tunne oikein mitään. Ja olen surullinen tai pahoillani siitä, mutta en kykene edes itkemään tätä oloa pois. Kun itku ei tule.

Mieheni ei anna eroa, eikä lapsia.

Löysin toista miestä enkä halua hänestäkin eroa, kun se rakasta minua.

Mitä mä teen?

Olen ihan rikki

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
03.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käy lääkärissä ja puhu asioista. Ehkä saat lähetteen mielenterveystoimistoon. Jotain apua tarvit, ei tuo ihan normaalitila ole.

Vierailija
2/4 |
03.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun en halua loukata ketään heistä, enkä oman miehen kanssa olla, kenen kans nyt eletään

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
03.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vielä

Vierailija
4/4 |
03.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

myös?