Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

palkka- ja irtisanoutumisasiaa

Vierailija
03.01.2011 |

mitä rahoja saan, kun työsuhde päättyy. Olen irtisanoutunut ja minulla jää lomia pitämättä.

Jos palkka on 2000€ ja lomia 15pv

lasketaanko se 2000/25x15

Mitä muuta lopputili pitää sisällään?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
03.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sulle maksamattomat palkat ja lomakertymän. loma-ajan palkka lasketaan lomaktan mukaan, se on suurinpiirtein sun normaali palkkasi, eli tuossa tapauksessa n. 15 päivän palkka. miten kauan olet ollut tuossa työpaikassa? onko tuossa pitämättämiä lomia menneeltä lomakaudelta, vai ootko tän lomanmääräytymiskauden päivät myös laskenut siihen?

Vierailija
2/7 |
03.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

2000: 21,5 x 15

T: kakkonen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
03.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

2000: 21,5 x 15 T: kakkonen

Vierailija
4/7 |
03.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joillakin aloilla saattaa vielä lomakorvauksen lisäksi saada lomarahan, joka yleensä on 50% loma-ajan palkasta (eli tässä tapauksessa lomakorvauksesta).

Mutta yleisimmin juuri noin kuin itsekin olit laskenut, pelkkä lomakorvaus - ja juuri tuolla käyttämälläsi kaavalla.

Vierailija
5/7 |
03.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin pamilla on jakaja 25

2000: 21,5 x 15 T: kakkonen

mulla ei oo tarkkaa tietoa ton lomakta:n laskennasta, joten mä lasken sen aina kuten, normaalin palkan. ja meillä näkyy tilinauhassa aina noi kertymän joten siitäkin sen saan suoraan.

T: kakkonen

Vierailija
6/7 |
03.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joillakin aloilla saattaa vielä lomakorvauksen lisäksi saada lomarahan, joka yleensä on 50% loma-ajan palkasta (eli tässä tapauksessa lomakorvauksesta). Mutta yleisimmin juuri noin kuin itsekin olit laskenut, pelkkä lomakorvaus - ja juuri tuolla käyttämälläsi kaavalla.

T: kolmonen

Vierailija
7/7 |
03.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joillakin aloilla saattaa vielä lomakorvauksen lisäksi saada lomarahan, joka yleensä on 50% loma-ajan palkasta (eli tässä tapauksessa lomakorvauksesta). Mutta yleisimmin juuri noin kuin itsekin olit laskenut, pelkkä lomakorvaus - ja juuri tuolla käyttämälläsi kaavalla.

T: kolmonen