palkka- ja irtisanoutumisasiaa
mitä rahoja saan, kun työsuhde päättyy. Olen irtisanoutunut ja minulla jää lomia pitämättä.
Jos palkka on 2000€ ja lomia 15pv
lasketaanko se 2000/25x15
Mitä muuta lopputili pitää sisällään?
Kommentit (7)
Joillakin aloilla saattaa vielä lomakorvauksen lisäksi saada lomarahan, joka yleensä on 50% loma-ajan palkasta (eli tässä tapauksessa lomakorvauksesta).
Mutta yleisimmin juuri noin kuin itsekin olit laskenut, pelkkä lomakorvaus - ja juuri tuolla käyttämälläsi kaavalla.
Ainakin pamilla on jakaja 25
2000: 21,5 x 15 T: kakkonen
mulla ei oo tarkkaa tietoa ton lomakta:n laskennasta, joten mä lasken sen aina kuten, normaalin palkan. ja meillä näkyy tilinauhassa aina noi kertymän joten siitäkin sen saan suoraan.
T: kakkonen
Joillakin aloilla saattaa vielä lomakorvauksen lisäksi saada lomarahan, joka yleensä on 50% loma-ajan palkasta (eli tässä tapauksessa lomakorvauksesta). Mutta yleisimmin juuri noin kuin itsekin olit laskenut, pelkkä lomakorvaus - ja juuri tuolla käyttämälläsi kaavalla.
T: kolmonen
Joillakin aloilla saattaa vielä lomakorvauksen lisäksi saada lomarahan, joka yleensä on 50% loma-ajan palkasta (eli tässä tapauksessa lomakorvauksesta). Mutta yleisimmin juuri noin kuin itsekin olit laskenut, pelkkä lomakorvaus - ja juuri tuolla käyttämälläsi kaavalla.
T: kolmonen
sulle maksamattomat palkat ja lomakertymän. loma-ajan palkka lasketaan lomaktan mukaan, se on suurinpiirtein sun normaali palkkasi, eli tuossa tapauksessa n. 15 päivän palkka. miten kauan olet ollut tuossa työpaikassa? onko tuossa pitämättämiä lomia menneeltä lomakaudelta, vai ootko tän lomanmääräytymiskauden päivät myös laskenut siihen?