Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä mieltä Yki Nummen Kuplat-valaisimesta?

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
03.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmi kun niitä on jo kohta joka toisella ainakin meikäläisen lähipiirissä.

Vierailija
2/19 |
03.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja niitäkin on nykyään joka kodissa.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
03.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vasta jälkeenpäin hoksasin, että se olisikin nyt muodissa taas..huomaa kyllä, että sisustaminen ei kiinnosta mua yhtään :)

Vierailija
4/19 |
03.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä heitin sellaisen vanhan ison Lokki-valaisimen roskiin, vasta jälkeenpäin hoksasin, että se olisikin nyt muodissa taas..huomaa kyllä, että sisustaminen ei kiinnosta mua yhtään :)

olisit nyt edes kierrätykseen laittanut. Typerää ylipäänsä heittää toimivaa tavaraa roskiin. Mitä tuhlausta (oli designia tai ei)!

Vierailija
5/19 |
03.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta on kiva. Just haaveilin, että ostaisin 50-luvun kakkosasuntoomme toiseen huoneeseen Kuplat-valaisimen ja toiseen Lokki-valaisimen ja vielä jos rahat riittäisi, niin Pastilli-tuolin. Mut pikkuisen meni mönkään suunnitelmat, kun ei saatu sitä hemmetin asuntoa! Pikkuisen suututtaa, kun ihan vaan härskisti vedättävät. Jos olis ollut tavallinen myyjä, niin olis joutunut maksamaan välittäjälle välityspalkkion jo meidän tarjouksella, mut ei tietty, kun oli "omaa porukkaa". Pitäköön asuntonsa, jollei mieli muutu.

Vierailija
6/19 |
03.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä heitin sellaisen vanhan ison Lokki-valaisimen roskiin, vasta jälkeenpäin hoksasin, että se olisikin nyt muodissa taas..huomaa kyllä, että sisustaminen ei kiinnosta mua yhtään :)

olisit nyt edes kierrätykseen laittanut. Typerää ylipäänsä heittää toimivaa tavaraa roskiin. Mitä tuhlausta (oli designia tai ei)!

Vierailija
7/19 |
03.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

en tiedä missä nyt on

Vierailija
8/19 |
03.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on se pienin versio ollut vuosia. Ostimme sen vanhemmiltani saadun Lokki-valaisimen kaveriksi ruokailutilaan. Lokkiparka oli piiiitkään vintillä josta sen pelastin.

Tietty vähän harmittaa että noita on nyt joka toisella, mutta toisaalta kotihan on meidän :) Ja Lokilla nyt on tunnearvoakin kun se on mun lapsuudenkodista peräisin.

Vierailija
9/19 |
03.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ruskean Kuplat-valaisimen, 90 e maksoi ja tosi kiva (uutena tuplahinta). Kannattaa kierrellä kirpputoreja yms.

Vierailija
10/19 |
03.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

minulle tulee aina mieleen eriparikivekset. En kyllä suuremmin tykkää muutenkaan.

Lokki on kyllä kiva! Enemmän kyllä tykkään lasisista valaisimista.

Vierailija
11/19 |
03.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidat 11 sotkea Eero Aarnion Tuplakuplaan?

Vierailija
12/19 |
03.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidat 11 sotkea Eero Aarnion Tuplakuplaan?

En jaksanut avata linkkiä. Mutta tulipahan nyt tämäkin asia kerrottua.

Vierailija
13/19 |
03.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

valaisimesta joka on vanhemmillani. Eivät itsekään tienneet, että se on Yki Nummen valmistama.

Vierailija
14/19 |
05.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaan huoneeseen?

Vierailija
15/19 |
05.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis tykkään, tekisi mieli ostaa keittiöön (rintamamiestalo vm -52)

Vierailija
16/19 |
05.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina pitää arvonsa ja tykkään valkoisista valaisimista.

Vierailija
17/19 |
05.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja valaiseeko riittävästi 12-neliöistä huonetta jos laittaa lisäksi jalkalampun? Millainen jalkalamppu sopisi Kuplat-valon kanssa?

Vierailija
18/19 |
05.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja valaiseeko riittävästi 12-neliöistä huonetta jos laittaa lisäksi jalkalampun? Millainen jalkalamppu sopisi Kuplat-valon kanssa?

Vierailija
19/19 |
15.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuplat-valaisimeen sopii tehokas energiansäästö- tai LED-lamppu, jolloin voidaan hyvin valaista vaikkapa lastenhuonetta.

Vinkkinä Kuplat-valaisimesta tykkääville. Valaisimesta on nimittäin valmistettu erikoisväri Helmi, joka löytyy täältä:

http://www.valomaja.fi/innolux-kuplat-helmi.html

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän yksi