Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Äh, taas iskee se vainoharhaisuuskohtaus

Vierailija
03.01.2011 |

kun pään täyttää vaan ajatukset, että se ja se vihaa minua ja meidän perhettä ja keksii meistä inhottavia juoruja :-)

On kamalaa kun ajatukset pyörii vaan tällasta kehää. Jos se ei ole tätä, niin sitten muunlaista pelkoa ja huolta ja ahdistusta tulevaisuuden suhteen.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
03.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko lääkitys? Minulla auttoi cipralex ahdistuneisuushäiriöön. Ihan turhaan kärsin unettomuutta, rytmihäiriöitä, palan tunnetta kurkussa, solmua mahassa, jatkuvaa epämääräistä paniikkia ja ahdistusta vuosikaudet.

Nykyään en enää lääkkeitä tarvitse. Stressierkki olen toki vieläkin, mutta se on ihan eri asia kuin sellainen epämääräinen JATKUVA ahdistus ja paniikintunne joka ei koskaan lopu. Kuin maailma voisi romahtaa niskaan, jos sekunniksikin hellität.

Vierailija
2/4 |
03.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vielä lääkitystä enkä käy missään terapiassa. Tiedän kyllä että pitäisi mennä :-(

Mutta on just tollanen tunne että jos hellittää vähäksi aikaa, niin sitten se maailman romahtaa niskaan. Että on paljon turvallisempi olo kun varautuu koko ajan pahimpaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
03.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on aina tollainen olo.. Mitä jos mies jättää, pettää, lapsille käy jotain jne. Parempi et aina elän pienessä varautuneessa mielentilassa, kyllä se mies löytää paremman kauniimmaan ja fiksumman kuin minä tai ainakin pettää sellaisen kanssa. Mutta kyllä tää omille voimille käy ja rankasti.

Vierailija
4/4 |
03.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

en nyt ole koskaan ollut noin paha pelkääjä,mutta jonkun sortin pelkuri kuitenkin.

Sitten minulle tuli avioero ja koko elämä heitti kuperkeikkaa. Jouduin kohtaamaan elämäni pahimman pelon: hylätyksi tulemisen pelon.

En tiedä mitä minulle tapahtui, mutta avioeron myötä minusta tuli kohtalonuskoinen. Kaikki asiat, mitä minulle tapahtui (asunnon löytyminen jne) loksahti sillä tavalla kohdalleen, että minulle kasvoi sisäsyntyinen usko, että mikään ei ole sattumaa ja minusta pidetään huolta.

Se sisäinen luottamus oli ennen kuulumatonta. Kuka tahansa, joka tulee väittämään, että huijaan itseäni tms. ei voi uskoni horjuttaa. Enkä halua sitä itsekään horjuttaa. Elämä on niin paljon helpompaa kun on jotain mihin uskoo.