Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen maannt n.140 miehen kanssa,mitä haluat sanoa minulle?

Vierailija
03.01.2011 |

Kommentit (41)

Vierailija
21/41 |
03.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

elämästäni tai ollut siinä läsnä.

Olenkin ajatellut että olen yrittänyt hakea miehistä hyväksyntää seksillä.

Joten kai se lapsuus on asiaan jotenkin vaikuttanut,tosin omia ratkaisujani ovat kuitenkin olleet.

ymmärrät itse kuitenkin taustasi, jotka vaikuttavat toimintaasi.

Sun kannattaisi harkita jotain terapiaa, että saisit onnellisemman ja tasapainoisemman elämän vielä.

Vierailija
22/41 |
03.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erosiko miehet hirveästi toisistaan jos verrataan sitä miten hyvin tyydyttivät sinua yhdynnän aikana?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/41 |
03.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

On osa minua ja menneisyyttäni mutta koska tiedän että suurin osa ihmisistä (kuten sinäkin) tuomitsee toisen ennenkuin tuntee kunnolla ja vain sen takia mitä ihminen on joskus ollut tai tehnyt en ole nähnyt tarpeelliseksi kerotakaan.

Ap

Vierailija
24/41 |
03.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erosiko miehet hirveästi toisistaan jos verrataan sitä miten hyvin tyydyttivät sinua yhdynnän aikana?

Tosin poikkeuksiakin aina löytyy.

Mutta suoraansanottuna miehistä murto-osa oli oikeasti kiinnostunut minun tyydyttämisestäni.

Vierailija
25/41 |
03.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitkä ovat jumputtaneet sun sisälläs niin monenko metrin rivi siitä tuliskaan? Aika pitkä...

Vierailija
26/41 |
03.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka paljon alkoholi vaikuttu näihin valintoihin? Siis olitko yleensä nauttinut alkoholia ja näin estoto poissa vai toimitko samoin nuorempana selvänäkin?

Vierailija
27/41 |
03.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin päissäni.

Eli kyllähän se alko on oman osansa vaikuttanut..

Vierailija
28/41 |
03.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla olisi tosi likainen olo.

Vierailija
29/41 |
03.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kikkelin pituus olis nyt vaikka keskimäärin 13cm niin tulisko siitä sit melkein 17m..

Vierailija
30/41 |
03.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tuo vaikuttanut pimpan tiukkuutta heikentävästi vai miten?

Vierailija
31/41 |
03.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

elämästäni tai ollut siinä läsnä. Olenkin ajatellut että olen yrittänyt hakea miehistä hyväksyntää seksillä. Joten kai se lapsuus on asiaan jotenkin vaikuttanut,tosin omia ratkaisujani ovat kuitenkin olleet.

Ja haluan sanoa, että säälin sinua. Oletko tullut ajatelleeksi, että noin käyttäytymällä rikot itseäsi lisää ja lisää?

Vierailija
32/41 |
03.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

elämästäni tai ollut siinä läsnä. Olenkin ajatellut että olen yrittänyt hakea miehistä hyväksyntää seksillä. Joten kai se lapsuus on asiaan jotenkin vaikuttanut,tosin omia ratkaisujani ovat kuitenkin olleet.

Ja haluan sanoa, että säälin sinua. Oletko tullut ajatelleeksi, että noin käyttäytymällä rikot itseäsi lisää ja lisää?

Vierailija
33/41 |
03.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tuo vaikuttanut pimpan tiukkuutta heikentävästi vai miten?

Seksihän ei mitenkään levitä naisen paikkoja, on kummppaneita yksi tai tuhansia..

Vierailija
34/41 |
03.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

pidän sua tosi likasena ja ällöttävänä..

enkä tosiaan ole mikää uskovainen tai mitään.

Vierailija
35/41 |
03.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

pidän sua tosi likasena ja ällöttävänä.. enkä tosiaan ole mikää uskovainen tai mitään.

Vierailija
36/41 |
03.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

nimitteli huoraksi.

Aika monta miestä, mutta jos 14-vuotiaana aloittaa ja 24-vuotiaana lopettaa, ei siitä tule kuin 14 vuodesssa, eli vähän yli 1 kuukaudessa. Ehtii siinä muutakin harrastamaan ;)

Eipä kai tuossa mitään, jos seksistä tykkää ja suojautuu taudeilta.

Vierailija
37/41 |
03.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

nimitteli huoraksi.

Aika monta miestä, mutta jos 14-vuotiaana aloittaa ja 24-vuotiaana lopettaa, ei siitä tule kuin 14 vuodesssa, eli vähän yli 1 kuukaudessa. Ehtii siinä muutakin harrastamaan ;)

Eipä kai tuossa mitään, jos seksistä tykkää ja suojautuu taudeilta.

Vierailija
38/41 |
03.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsuudessasi ei tainnut mennä ihan kaikki kohdalleen?

Minusta käytöksesi ei ole normaalia.

Vierailija
39/41 |
03.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

minusta on erittäin epätodennäköistä että olisi tavannut noin monta miellyttävää miestä joiden kanssa olisi oikeasti halunnut jotain läheisempää.... Suurin osa varmaan jotain kännipanoja jos noin monta miestä on ollut, kännissä varmaan kelpaa vähän surkeampikin

Vierailija
40/41 |
03.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

nimitteli huoraksi. Aika monta miestä, mutta jos 14-vuotiaana aloittaa ja 24-vuotiaana lopettaa, ei siitä tule kuin 14 vuodesssa, eli vähän yli 1 kuukaudessa. Ehtii siinä muutakin harrastamaan ;) Eipä kai tuossa mitään, jos seksistä tykkää ja suojautuu taudeilta.

Hyvä vastaus =)

T: ei ap