Olen maannt n.140 miehen kanssa,mitä haluat sanoa minulle?
Kommentit (41)
Olisin varmaan isommissakin lukemissa, jos en olisi perheytynyt kymmenen vuotta sitten.
että huora. Mut mitäpä se mulle kuuluu vaik naisit kaikkia muita miehiä suomessa, kunhan et mun mieheeni koske sormellasikaan....
toivottavasti olet testauttanut itsesi tarpeeksi usein kaikilta mahdollisilta taudeilta. Vaikka olisitkin käyttänyt kortsua joka kerta.
Mikä sitten sai sinut menemään yhteen nykyisesi kanssa?
Ei ainakaan seksi, vaan joku muu.
Tää asia mua kiehtoo...
Joku muukin. Olen myös ollut todella monen kanssa, en todellakaan muista kaikkia.
Nykyään on yksi ja tulee olemaankin. Harmittaa vaan vähän, että mies ei ole kovin kokenut.
Lapsuudessasi ei tainnut mennä ihan kaikki kohdalleen?
Ylenmääräiset paneskelut lopetin jo yli 10v. sitten kun tapasin nykyisen mieheni.
Orgasmin olen saanut vain n. 4 miehen kanssa joista yksi on oma mieheni.
En ole testauttanut itseäni muulloin kuin jos on ollut olevinaan jotain oireita,usein ne oli vääriä hälyytyksiä.
Hiv-testi on myös tehty.
puhtaasta rakkaudesta.
En ole kokenut mitään samanlaista kenenkään muun kanssa.
Joku muukin. Olen myös ollut todella monen kanssa, en todellakaan muista kaikkia. Nykyään on yksi ja tulee olemaankin. Harmittaa vaan vähän, että mies ei ole kovin kokenut.
Lukuun ottamatta tuota harmistusosuutta. ;) Mies ei ehkä määrissä ole kovin kokenut mutta laatua löytyy (liekö sitten luonnonlahjakkuus?!).
140 miestähän on päässyt tyhjentämään kassinsa sinuun.
elämästäni tai ollut siinä läsnä.
Olenkin ajatellut että olen yrittänyt hakea miehistä hyväksyntää seksillä.
Joten kai se lapsuus on asiaan jotenkin vaikuttanut,tosin omia ratkaisujani ovat kuitenkin olleet.
140 miestähän on päässyt tyhjentämään kassinsa sinuun.
Kokisitko sinä?
Ap
onneksi et kuulu mun tuttavapiiriin, koska lutkan mainetta luultavasti kannat.
ja nykyinen mieheni seurustelumme alkaessa sanoi (en muista sanamuotoa), että olen jakanut jokaiselle ja ollut jakorasia. Jepjep.
suuria eroja ja kyllä koolla on ainakin minulle merkitystä. Jos vehje on peukalon kokoinen ei siitä ole suoraansanottuna paljonkaan hyötä.. :)
Koen miehien käyttäneen enemmänkin minua hyväkseen kuin minun heitä.
Asun nykyisin toisella paikkakunnalla ja suurinosa nykyisistä ystävistäni ei tiedä menneisyydestäni mitään.
Ap
Miehelläni on ollut yli 200 seksikumppania ( hän oli urheilija, ja mm. matkusti lajinsa perässä
15 - 25-vuotiaaksi lähes joka viikonloppu Suomessa ja ulkomailla ja näillä reissuilla aina silloin tällöin löysi sitten sitä rakkauttakin :) - itselläni on ollut ehkä 20 seksikumppania, maksimissaan, ja niistäkin 15 on ollut ennen, kuin täytin 23v ja aloin enesimmistä kertaa seurustella pidempään.
Ja nuo pitkät seurustelusuhteeni ovatkin "säästäneet" mut hyvin todennäköiseltä seksihurjastelulta, jota olisin siis ihan varmasti muuten harrastanut. Mutta en nyt tiedä, onko se sitten hyvä vai huono.
Vähän harmittaa, että jäi noin vähäiseksi tuo kokemusten määrä; nyt kun en kuitenkaan miestäni jättäisi/pettäisi mistään hinnasta.
Ollaan nyt nelikymppisiä, yhteisiä vuosia 10, lapsiakin on.
Mikset pyytänyt rahaa vai pyysitkö? Tuolla tahdilla olisit ansainnut jo sievoisen summan ja olisi ehkä jotain itsekunnioitustakin jäljellä. Rahalla huoraaminen kun on mielestäni arvostetumpaa, että huoraa ihan omaa tyhmyyttään.
Asun nykyisin toisella paikkakunnalla ja suurinosa nykyisistä ystävistäni ei tiedä menneisyydestäni mitään. Ap
vanhoja vaan ;)
Eli siis häpeätkö jakeluasi, koska ystäväsi eivät asiasta tiedä?
Onko noissa rakastajan taidoissa hurjasti eroa ja onko koolla merkitystä?
Ootko käyttänyt kondomia?