Onko S-pankki WTtä?
Pankissa asioiminen samalla kun käy prismassa, jotenkin ei mene minun kallooni. Ystäväni sanoi, että jos jokin on WT niin S-pankki. Mitä AV raati on mieltä?
Kommentit (7)
Prisman pankissa en ole kertakaan käynyt. En käynyt vuosiin Nordean konttorissakaan vaan silloinkin hoidin netissä pankkiasiat.
pankissa asiointi ei tee hommasta WTtä, en vaan osaa totutella päätäni että niinkin voisi pankkiasiat nykyään hoitaa. Ja en saa aikaiseksi vaihtaa pankkia. Enkä tosin ole S-pankkiin perehtynyt, että onko korot tms sellaisia että kannattaisi vaihtaa. Tätä ystäväni kuullen pohdiskelin, ja hän totesi että jos haluaa WT olla niin "prismapankkiin" vaan :D
Huvitti itseäni tuo, sen vuoksi täältä raadilta kyselen, että ajatteleeko joku muu samalla tavalla :D
ap
olet jo s-pankin asiakas, samoin ystäväsi.
Mä alan kuulumaan yhä enemmän WT-porukkaan. Mulla on Guessin laukku juhlakäytössä ja käytän myös S-pankkia.
S-pankkia käytän ihan seuraavista syistä:
- saan 1% koron tililläni oleville rahoille ilman nostorajoitusta
- saan 0,5% aletta kaikista S-ketjun ostoksista, kun maksan ne S-kortilla
- saan S-osuusmaksulle hillittömän koron vuositasolla
Prisman yhteydessä en ole kyllä käynyt asioimassa kuin kerran tai kaksi vuodessa, kun on pitänyt akuutisti nostaa isompi summa rahaa.
älkää nyt sitä niin ymmärtäkö, että S-pankki olisi minun mielestä WT-porukan merkki :D Mulla on kortti, ystävästäni en tiedä. Ystäväni mielestä s-pankin käyttö pankkina, eli rahat sinne, on WTn merkki :D Bonuskorteista ei ollut hänen kanssa puhetta. Itse en ollut asiaa tuolta kantilta ajatellut, enkä ajattele vieläkään.
Nähtävästi yhtäkään puoltavaa vastausta eli ole tullut, eli tällä "tilastolla" S-pankki ei ole WTn merkki :D
ap
Syihin kannattaa lisätä sekin, että mistä tahansa S-ketjuun kuuluvasta myymälästä tai muusta liikkeestä voi nostaa rahaa kassalta. Tai tallettaa kassalla rahaa tilille.
onko siis wt konttori :)
jos joku on WT se on ihminen joka miettii tällaisia.