Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko S-pankki WTtä?

Vierailija
03.01.2011 |

Pankissa asioiminen samalla kun käy prismassa, jotenkin ei mene minun kallooni. Ystäväni sanoi, että jos jokin on WT niin S-pankki. Mitä AV raati on mieltä?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
03.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko siis wt konttori :)

jos joku on WT se on ihminen joka miettii tällaisia.

Vierailija
2/7 |
03.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Prisman pankissa en ole kertakaan käynyt. En käynyt vuosiin Nordean konttorissakaan vaan silloinkin hoidin netissä pankkiasiat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
03.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

pankissa asiointi ei tee hommasta WTtä, en vaan osaa totutella päätäni että niinkin voisi pankkiasiat nykyään hoitaa. Ja en saa aikaiseksi vaihtaa pankkia. Enkä tosin ole S-pankkiin perehtynyt, että onko korot tms sellaisia että kannattaisi vaihtaa. Tätä ystäväni kuullen pohdiskelin, ja hän totesi että jos haluaa WT olla niin "prismapankkiin" vaan :D

Huvitti itseäni tuo, sen vuoksi täältä raadilta kyselen, että ajatteleeko joku muu samalla tavalla :D

ap

Vierailija
4/7 |
03.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

olet jo s-pankin asiakas, samoin ystäväsi.

Vierailija
5/7 |
03.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä alan kuulumaan yhä enemmän WT-porukkaan. Mulla on Guessin laukku juhlakäytössä ja käytän myös S-pankkia.

S-pankkia käytän ihan seuraavista syistä:

- saan 1% koron tililläni oleville rahoille ilman nostorajoitusta

- saan 0,5% aletta kaikista S-ketjun ostoksista, kun maksan ne S-kortilla

- saan S-osuusmaksulle hillittömän koron vuositasolla

Prisman yhteydessä en ole kyllä käynyt asioimassa kuin kerran tai kaksi vuodessa, kun on pitänyt akuutisti nostaa isompi summa rahaa.

Vierailija
6/7 |
03.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

älkää nyt sitä niin ymmärtäkö, että S-pankki olisi minun mielestä WT-porukan merkki :D Mulla on kortti, ystävästäni en tiedä. Ystäväni mielestä s-pankin käyttö pankkina, eli rahat sinne, on WTn merkki :D Bonuskorteista ei ollut hänen kanssa puhetta. Itse en ollut asiaa tuolta kantilta ajatellut, enkä ajattele vieläkään.

Nähtävästi yhtäkään puoltavaa vastausta eli ole tullut, eli tällä "tilastolla" S-pankki ei ole WTn merkki :D

ap

Vierailija
7/7 |
03.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syihin kannattaa lisätä sekin, että mistä tahansa S-ketjuun kuuluvasta myymälästä tai muusta liikkeestä voi nostaa rahaa kassalta. Tai tallettaa kassalla rahaa tilille.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi kolme