Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Makuuhuoneen koko

Vierailija
03.01.2011 |

Onko 9-10m2 makkari ihan järjettömän pieni koppi?

Mä en nyt tähän aikaan yöstä jaksa mitenkään hahmottaa mimmonen se on (enkä muista meidän nykyisten huoneiden neliöitä...)

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
03.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

pienin makuuhuone taitaa olla 19 neliötä, tämä minun on 24 neliötä.

Vierailija
2/12 |
03.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ehkä 10 on ihan jo ok. Toisaalta jos sinne ei tarvitse sovittaa kuin parisänky ja yöpöydät....

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
03.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

7 m2 on minimi makuuhuonekoko, jotta se lasketaan makuuhuoneeksi esim. joissain suunnittelumääräyksissä.

Jos kyse aikuisten makuuhuoneesta, mun mielestä 7 m2 on riittävä, kun sinne en kutsuta kavereita kylään (kai) eikä se oo leluja täynnä (kai) eikä siellä tehdä kotitehtäviä (kai).

Lapsilla sit vähän isompia. 10-15 m2.

Vierailija
4/12 |
03.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmeisesti tavitset kovasti tilaa nukkumiseen?

Vierailija
5/12 |
03.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Av-mammam vessanpönttökin on n. 1,5 metriä leveä. Mut ihan vaan siks, että perse ei tuu reunoilta kokonaan yli.

Vierailija
6/12 |
03.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otimme meille kaikista pienimmän huoneen ja annoimme lapsille isoimmat.

Siellä on parisänky, vauvan pinnasänky (isokokoinen!) ja kaksi vaatekaappia. Ei muuta. Se on täysin riittävä!

Vierailija
7/12 |
03.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän talossa on lapsilla omat huoneet just tollasia 9-10 neliöitä ja meillä vanhemmilla reilut 16 neliötä. On makkarina minimi, pienempää ei kannata tehdä, mut jos lapsia on useita ja haluaa omat huoneet ilman että talosta tarvii tehdä kartanoa...

Vierailija
8/12 |
03.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa oikeasti laskea, mitä ne muutama lisäneliö OIKEASTI maksavat. Vinkki: ne eivät maksa saman verran kuin keskimääräinen neliöhinta koko talossa. Makuuhuoneneliöt ovat halpoja.

Vierailija
9/12 |
03.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oleiletteko siellä paljonkin päivän mittaan? Tai vietätte aikaa tuttavien kanssa?

Meidän talossa on lapsilla omat huoneet just tollasia 9-10 neliöitä ja meillä vanhemmilla reilut 16 neliötä. On makkarina minimi, pienempää ei kannata tehdä, mut jos lapsia on useita ja haluaa omat huoneet ilman että talosta tarvii tehdä kartanoa...

Vierailija
10/12 |
03.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuon kokoinen.

Me ei miehen kanssa tarvita kun semmonen koppero, johon parisänky mahtuu ;D Luulisin, että siihen vallan riittävä koppi kumminkin.

ap

Vierailija
11/12 |
03.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oleiletteko siellä paljonkin päivän mittaan? Tai vietätte aikaa tuttavien kanssa?

16 neliön makkari ei ole iso. Noin 4x4 m siis ja sinne kun laittaa yhdelle seinälle komerot, ison parisängyn, pinnasängyn, lipaston...niin eipä jää tilaa kuin juuri sängyn vierus käytävät kulkua varten.

Pukeutumistila/vaatehuone makkarin yhteyteen olisi ollut luxus, mutta piti tyytyä perinteisiin komeroihin.

Vierailija
12/12 |
03.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

16 neliön makkari ei ole iso. Noin 4x4 m siis ja sinne kun laittaa yhdelle seinälle komerot, ison parisängyn, pinnasängyn, lipaston...niin eipä jää tilaa kuin juuri sängyn vierus käytävät kulkua varten.

Pukeutumistila/vaatehuone makkarin yhteyteen olisi ollut luxus, mutta piti tyytyä perinteisiin komeroihin.