Olenko toiminut väärin?
Kyse on 2,5v kuopuksestani. Hän ei ole koskaan ollut yötä erossa minusta eikä päivääkään. Pisimmillään hän on ollut erossa minusta 7 tuntia. Oltiin miehen kanssa häissä. Toki lapsi on isänsä kanssa viikottain, kun käyn harrastamassa, kaupassa tms.
Lapsi on kotihoidossa kuten isoveljensäkin. Teen töitä kotona ja hoidan samalla lapset.
Nyt minulle on alettu ympäriltä vihjailemaan, että minun pitäisi päästää irti lapsesta. Lapsi ei kuulema kehity kunnolla, kun olen niin kiinni lapsessa, näin minulle väitetään. Mitä mieltä te olette?
Kommentit (2)
mutta jossain vaiheessa ehkä tulee tarve jättää lapsi yökylään, syystä tai toisesta. Mitä isompi lapsi ekalla kerralla on, sitä vaikeampaa se on niin lapselle kuin äidille. Mutta tuskin se mitään traumoja silti aiheuttaa. Kukin tavallaan.
että olet pystynyt olemaan lapsesi kanssa noin paljon! lapsesi ei varmasti laita pahakseen teidän järjestelyä, se on varma.
Mutta parisuhde tarvitsee hoitoa myös. Pystyttekö hoitamaan sen lapsen aikana?
Meillä on 2,7-vuotias, eikä hänkään ole ollut meistä vielä erossa yötä, mutta nyt olemme varanneet risteilyn, jonne menemme mieheni kanssa VAIN KAHDESTAAN. Syksyllä jo meillä oli tilaisuus lähteä aivan kahdestaan, mutta minä olin niin hullu, etten vaan voinut jättää lapsia kotiin, vaan kaikki kolme lähtivät mukaan. Tuntui niin väärältä, että lapset eivät saa lomaa! Mutta rakastan miestäni niin valtavasti, että hänen pyynnöstään suostuin nyt sitten kuitenkin risteilylle, vain me kaksi. Ja nyt minä oikeasti odotan tuota risteilyä! Vanhempi lapsi on kohta 5v ja hän oli kesällä 3pv kummiensa kanssa kesälomareissulla (se oli hänen ensimmäinen kotoa poisolo) ja reissu sujui todella hienosti! Kyllä lapsi kehittyy varmasti jos hän kotona saa olla, ei se kyllä siitä ole kiinni!