Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Eipä taida 1800 euron nettotuloilla pärjätä yksinhuoltajana

Vierailija
02.01.2011 |

jos talolainet on 1200 euroa ja autoakin pitäis pitää, vakuutuksista, sähköstä, ruuasta ja lasten kuluista puhumattakaan. Taloa en haluaisi missään nimessä myydä. Tosin ei olla erottukaan vielä, vasta pohdiskelen tulevaisuutta...

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
02.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen onnellinen kun asun ihanassa rempatussa saunallisessa vuokra-kämpässä lapseni kanssa,eikä minulla ole autoa. Cm ja prisma,apteekki,kukkakauppa,postilaatikko,kioski,suutari ja jopa alko:D ovat 10 min kävelymatkan päässä ja bussipysäkki kadun toisella puolella kun menen aamulla töihin bussilla. Tulot 1500e nettona,elatus 140+ lapsilisä 146 eli n.1800e. siitä vuokra 505,netti 27,puhlasku 20-40e,bussikortti 50e,sähkö per kuukausi n.30e. Siinä pakolliset menot,ruokaan ja muuhun jaa reippaasti yli tonni kuussa :) kivaa on elämä:)

Mutta autoa tarvitsen mökkimatkoihin, käyn autolla myös töissä vaikka ei tarvitsisikaan. Onneksi auto ja mökki yhteisomistuksessa exän kanssa.

Vierailija
22/24 |
02.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kerrostaloon. Kulurakenteellisesti se olisi todella järkevää, mutta muuten ihan kamalaa. Lisäksi tällä kylällä ei ole montaakaan kerrostaloa, joten sitten pitäisi muuttaa vielä kouluakin lasten.

No, pakon edessä joutuis sopeutumaan vaikka mihin...

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
02.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

monesta asiasta olen luopunut, mutta siitä olen tyytyväinen, että pärjään kohtuullisesti vaikka elintaso on laskenut huimasti eron jälkeen

Vierailija
24/24 |
11.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

niinkuin jokin aika sitten kerroin. Tienaan yksin perheessämme ja bruttotulot 2700 € kuten ennen kerroin ja käteen jää siis 2000 €.

Joku helkkari kertoi, että olen keskituloinen ja en köyhä.

Imeköön munaa.

Olen vapaaehtoinen. Imettäväksi siis. Omistusasuntoon voi saada asumistukea tietyin ehdoin.