Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jatkaisitko liittoa, jos puolisosi olisi pettänyt sinuaua satojen eri kumppanien kanssa?

Vierailija
02.01.2011 |

Palkkasin yksityisetsivän ja hän sai selville että pulisollani on ollut satoja eri seksisuhteita avioliittomme aikana. Lisäksi etsii parhaillaankin uusia kumppaneita sekä miehistä että naisista eri deittisivustoilta ja chateista. Yhteisiä lapsia meillä on neljä kappaletta, joten ne painavat aika paljon vaakakupissa. En haluaisi yksinhuoltajaksikaan.

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
02.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Vierailija
2/28 |
02.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka ois kymmenen lasta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
02.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka kauan yksityisetsivä oli hänen jäljillään? Epäilen tätä provoksi, mutta jos ei ole, kokeile sitä että kerrot puolisollesi tietäväsi, ja vaadi häntä lopettamaan. Jos ei lopeta, sitten voisit alkaa harkitsemaan yksinelämistä. Sullahan on jo kauhea riski saada joku sukupuolitauti...

Vierailija
4/28 |
02.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko käynyt sp-tautitesteissä?

Vierailija
5/28 |
02.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos ehtinyt paneskelemaan satoja ja uusia ehtinyt etsiä ja treffailla

Vierailija
6/28 |
02.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mikä ukko!

lentäs ku leppäkeihäs,jos ois mun mies!

Vierailija
7/28 |
02.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

hoitamaan seksiaddiktiotaan.

Vierailija
8/28 |
02.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta jos totta, niin en todellakaan.

hyvä jos yhden voisin antaa anteeksi, luottamus menisi siitäkin.

Vierailija
9/28 |
02.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies sai selivlle ja jatkoi liittoa. Mutta itse en ole onnellinen ja tunnen olevani vankilassa, kun minun menojani koko ajan kytätään. Syystä, toki, mutta en osaa olla vain yhden kanssa.

Vierailija
10/28 |
02.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirvelyäja jomotusta on ollut.

Oletko käynyt sp-tautitesteissä?

ap

Vierailija
11/28 |
02.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi kerta saattaisi mennä, mutta useampi? Ei onnistu.

Vierailija
12/28 |
02.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies olisi minulle "kuollut". Tapaamiset lasten kanssa vaatisin valvotuiksi.

Vierailija
13/28 |
02.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jonkinlainen seksiaddikti tms. täytyy olla kysymyksessä, jos on pyörittänyt noin montaa naista.

Vierailija
14/28 |
02.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikamoinen pukkeli kun ehtii normaalin päivätyön ja perheen ohessa harrastamaan satoja kumppaneita....

etkä muka ole huomannut mitään?? Tuohan tarkoittaa että esim 10 vuoden aikana, jos miehesi on pettänyt kerran viikossa niin se olisi vasta 500 kertaa - ja täytyyhän niihin sänkykavereihin tutustuakin ennen sänkyyn menoa! Vaikea uskoa että (ilman bordelleja) ihan tavallisesta kaupungista löytyisi helposti noin paljon seuraa!

Vierailija
15/28 |
02.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Vierailija
16/28 |
02.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellä vuorokaudessakin on 26 tuntia, ja bordelleja joka kulmassa sekä majataloja joissa voi panna niin paljon kuin lystää... ;-D Buahhahhaa!!!

Aikamoinen pukkeli kun ehtii normaalin päivätyön ja perheen ohessa harrastamaan satoja kumppaneita.... etkä muka ole huomannut mitään?? Tuohan tarkoittaa että esim 10 vuoden aikana, jos miehesi on pettänyt kerran viikossa niin se olisi vasta 500 kertaa - ja täytyyhän niihin sänkykavereihin tutustuakin ennen sänkyyn menoa! Vaikea uskoa että (ilman bordelleja) ihan tavallisesta kaupungista löytyisi helposti noin paljon seuraa!

Vierailija
17/28 |
02.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies sai selivlle ja jatkoi liittoa. Mutta itse en ole onnellinen ja tunnen olevani vankilassa, kun minun menojani koko ajan kytätään. Syystä, toki, mutta en osaa olla vain yhden kanssa.

Vaimo hokee kuitenkin minulle rakastavansa minua ja haluaa olla liitossa kanssani hautaan asti.

ap

Vierailija
18/28 |
02.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koko yhteiselämämme olisi ollut alusta asti pelkkää valhetta. Hän ei edes kävisi töissä ja olisi valehdellut kaiken senkin, muuten aikaa moiseen ei olisi ollut.

Vierailija
19/28 |
02.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos kerrankin pettäisi en jatkaisi liittoa- en voisi

Vierailija
20/28 |
02.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikamoinen pukkeli kun ehtii normaalin päivätyön ja perheen ohessa harrastamaan satoja kumppaneita.... etkä muka ole huomannut mitään?? Tuohan tarkoittaa että esim 10 vuoden aikana, jos miehesi on pettänyt kerran viikossa niin se olisi vasta 500 kertaa - ja täytyyhän niihin sänkykavereihin tutustuakin ennen sänkyyn menoa! Vaikea uskoa että (ilman bordelleja) ihan tavallisesta kaupungista löytyisi helposti noin paljon seuraa!

Useita satoja niitä tulee olemaan, jos vaimoni jatkaa touhujansa.

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän viisi