Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

KLARNA-laskutushan on ihan perseestä!

Vierailija
02.01.2011 |

en ole saanut laskua,ja se olisi netin mukaan pitänyt olla jo maksettuna????????????

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
02.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

juuri ennen joulua, olisko ollu 22. päivä ja paksulla mustalla tekstillä luki siinä, että paperit on oltava heillä allekirjoitettuina viimeistään 25.12. tai he joutuvat lähettämään muistutuslaskun.. Hei hellou hellou, ehkä pikkasen mahdoton yhtälö.... Ja se minimierä oli todellakin 77e tjsp.. Vähän kiinalainen systeemi.

Vierailija
2/20 |
02.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja vielä faxasin kerran et meni perille, joka kerta omaan kappaleeseen laitoin päiväyksen ku postitin.

onneks pääsin eroon!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
02.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kahteen kertaan klarnalla maksettu

Vierailija
4/20 |
02.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ongelmia, kun maksaa laskut ajallaan =)

Vierailija
5/20 |
30.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täyttä huijausta. Ei kannata asioida yritysten kanssa, ketkä käyttävät tätä palvelua. Laskuissa jatkuvasti epäselvyyksiäPalvelu Ruotsin kielellä, josta todennäköisesti kukaan ei vastaa..

Vierailija
6/20 |
30.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuin että yksi toimittaja laittoi laskut sähköpostiin jota en edes koskaan lue.

Sitten tuli huomautuslaskua ennenkuin tajusin mistä on kyse. Yhden laskun ehdin juuri maksamaan ennenkuin tuli huomautus ja enkä sitä noteeranut mitenkään ja nyt laittoivat sen huomautusmaksun perintään, joten 5 eurosta tuli todella kallista. En kyllä meinaa maksaa.

Mutta sehän ei oo Klarnan vika vaan sen toimittajan josta en kyllä ikinä enää tilaa mitään (Coolshop). Menettivät meidän taloudessa kyllä ison potentiaalisen asiakkaan.

Vierailija
7/20 |
30.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

millaisia sopimuksia oikein olette tehneet?

Itse avasin klarna-tilin, eikä minun tarvinnut minnekkään lähetellä mitään allekirjoituksia.

Pienin summa oli 9€ mikä piti maksaa ja kaikki meni niinkuin sopimuksessa lukee. Kerran kuussa lisätään se neljän euron laskutuslisä ja korot.

Kallishan se on, mutta jos hoitaa laskunsa ajallaan ja oikein niin ei pitäisi mitään valtavia yllätyksiä saada aikaiseksi.

Vierailija
8/20 |
30.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ole ollut mitään ongelmia Klarnan kanssa ja ihan suomenkielellä sain palvelua kun jotain halusin laskusta kysyä. Ja Klarnaa olen käyttänyt nettiostoksissa maksutapana säännöllisesti yli kolme vuotta, ostellut ja palauttanut eri ongelmitta, aina on täsmännyt ostot - palautukset Klarnan laskulla.

Vierailija
9/20 |
30.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

klarnasta

Vierailija
10/20 |
30.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ole ollut mitään ongelmia Klarnan kanssa ja ihan suomenkielellä sain palvelua kun jotain halusin laskusta kysyä. Ja Klarnaa olen käyttänyt nettiostoksissa maksutapana säännöllisesti yli kolme vuotta, ostellut ja palauttanut eri nettikaupoista ongelmitta, aina on täsmännyt ostot - palautukset Klarnan laskulla.

Vierailija
11/20 |
30.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja sen maksaa kokonaan tai muutaman euron erissä. Sen jälkeen tulee lasku postissa ja on valinnut osamaksun. Olen tyytyväinen.

Vierailija
12/20 |
30.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minkäänlaisia ongelmia ja olen sentään vuosia käyttänyt Klarna-nettikauppoja. Asiakaspalvelukin toimii kyllä ihan suomeksi sujuvasti.

Vierailija
13/20 |
30.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tarvinnut mitään papereita allekirjoittaa. Olen tilannut KPE Shopista pariin kertaan ja Klarnalle on mennyt, eikä mitään ongelmia. Eikä tosiaan ole mitään 50 euron kuukausierää ollut, ei sinne päinkään. Samalla tavalla on toiminut mitä muutkin tilit toimii.

Vierailija
14/20 |
30.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon tilaillu monta vuotta ja klarna laskulla tai osamaksulla. Tyytyväinen.

Vierailija
15/20 |
30.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tuli Klarna-lasku sähköpostiin. Sitä ei erikseen missään mainittu. Sähköpostissa vaan luki, että ei tule paperiversiota. Aika omituista, kun ei kaikki käytä sähköpostia kovinkaan ahkerasti.

Vierailija
16/20 |
30.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

juu,hieno mainos se 9e/kk-maksu... PASKANMARJAT JA MANSIKAT. huijarifirma. ja KALLIS.

onnistunut toi maksu 9€/kk.

Vierailija
17/20 |
02.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta tuli ukaasi että maksaa pitää vähintään 50 eur ja kauheat lisämaksut päälle. Ja joka kuukausi olen kympillä tilaustani lyhetänyt, eikä se ollut edes suuri summa

Oli ensimmäinen ja viiminen kerta kun tota kautta tilaan mitään

Vierailija
18/20 |
02.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

juuri ennen joulua, olisko ollu 22. päivä ja paksulla mustalla tekstillä luki siinä, että paperit on oltava heillä allekirjoitettuina viimeistään 25.12. tai he joutuvat lähettämään muistutuslaskun.. Hei hellou hellou, ehkä pikkasen mahdoton yhtälö.... Ja se minimierä oli todellakin 77e tjsp.. Vähän kiinalainen systeemi.

Vierailija
19/20 |
02.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

PASKANMARJAT JA MANSIKAT.

huijarifirma. ja KALLIS.

Vierailija
20/20 |
02.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

suomi24:n boikotit-palstalla, kannattaa googlata!