Pierce Brosnanin vaimo on iso ja selluinen!
http://cdn.buzznet.com/media-cdn/jj1/headlines/2008/08/keely-shaye-smit…
ja
http://www.cinemaretro.com/uploads/BROSNANWIFE2.jpg
Miten JAMES BOND näyttelijä on tuollaisen kanssa, miettikää?!?!??!
Kommentit (40)
ahdasmielinen ihminen..ei kaikki katso vaan naamaa ja vartaloa..luonne ratkaisee.
Olisitko itse sellaisen kanssa joka on luonteeltaan paska ja mutta sika hyvän näköinen.?
Oleko pinnallinen ihminen?
ulkonäöllä pötkitä pitkälle.
16 vuotta olen ollut mieheni kanssa ja sanon, että luonne on se tärkein asia.
Mitään mukavampaa on toisen kanssa, niin sitä paremmin liitto toimii.
Nyt jos eroisin, niin ottaisin kivan miehen. Ulkonäkö olisi se sivuseikka.
voin paljastaa sulle salaisuuden...mun mies ihan hulluna minuun..tiedätkö, että on muitakin asioita kuin paino? Aito rakkaus?
niin että kaikille ulkonäkö ei ole niin tärkeää ja siksi ottavat esim. lihavamman naisen tai miehen. Vaan jotkut vain pitävät pulskemmista, ei siinä sen kummempaa. Makuja on monia! Kyllä minunkin mieheni ensimmäisenä minussa ihastui ulkonäkööni vaikka mulla BMI onkin 27.
hah haa oletko katsonut miehen kuvia viime aikoina? ihan on vakka kantensa valinnut. ehkä ne haluaa nyt nauttia vaan elämästään kaiken pingoittamisen jälkeen mitä siellä hollywoodissa on joutunut tekemään?
Vai oletko sitä mieltä, että puoliso pitää jättää mikäli hän lihoo ja kunnonmies, tosijätkä tekee niin?
UK:ssa lehtien mukaan Pierce käy tarvittaessa laihojen ja kauniiden luona "hoidossa" eli pitää vaimoaan hyvänä, koska rakastaa tätä ja käy tyydyttämässä miehistä silmää ja alapäätä nuorten ja laihojen parissa.
tykkää kouria isoja tissejä ja perää enemmän kuin maata pelkän luun ja nahan vieressä:)
suurin osa noista tyypeistä pettää vaimojaan mennen tullen. Toisessa ketjussa mainittu Jon Bon Jovi on ihan itse myöntänyt pettäneensä tavisvaimoaan vaikka kenen kanssa, myöskin Bono on tavattu vieraitten naisten parista. Ei niille riitä yksi nainen koska ne saa kenet tahansa.
Mä myös oon lihonnu 10kg 7v aikana.Okei, lapset on tehty sinä aikana jne, mutta ihan vaan itseäni ja ruokapatoja saan syyttää.Tuhnuttelua sohvalla lämmin juustoleipä suussa...se vaan on niin kivaa!Mutta kaunis edelleen Brosnanin rouva. Ja niin ne laihojen rouvienkin äijät käy vieraissa jos haluaa, siihen tuskin vaimon paino vaikuttaa.
Tiger Woods kävi vieraissa, vaikka vaimonsa on hoikka. Entäs nämä brittiläiset jalkapalloilijat, joilla on mallivaimot. Pettipä David Beckhamkin Victoriaansa joskus ennen muinoin.
Selvä kaljamahahan sillä itselläänkin on jo. Yllätys yllätys, ihmiset vanhenee. Vaimo ei ole valinnut Hollywoodin kauneusleikkausten tietä vaan normaalin rupsahduksen.
Miks ei hyväksyisi, hyväksyyhän meidänkin miehe ??