Jes, kahdessa päivässä -1,5kg. Tästä se lähtee!
ja siis pelkästään syömällä vähän ja juomalla hitosti vettä.
Kommentit (16)
Ottaen huomioon että neste poistuu.
Suola sitoo nesteitä ja ne lähtee ekana.
Mutta jatka toki, älä hermostu kun pian tahti pysähtyy!
se osaat kyllä hienosti yrittää lannistaa. Vituttaako noin paljon että sinä läski et jaksa edes yrittää?! :)
Mulla ei ole ikinä lähtenyt nopeasti kiloja kun olen aloittanut laihduttamisen vaan tasaisesti on ruvennut paino putoamaan 0,5-1kg viikossa.
Tosin juomalla alkoholia saan seuraavaksi päiväksi helposti -2kg.
Koska sun ajatusmaailma on tätä: "Jee kun laihdutus on helppoa!"
Ja kun viikon päästä tulee tössäys niin lannistut ja alat vetään taas naamariin lohdutusta!
Tässä vaiheessa susta poistuu neste ja otetaan huomioon että oli Joulu ja uusi vuosi tuli niin aika vähän lähtee. Se on vaan faktaa, ei lannistusta.
Ei minua VITUTA, olen itse laihduttanut 20 kiloa vuodessa aikanani mutta se vaatii hemmetisti. Onko susta siihen?
Mitä mahdat tehdä kun kuukauteen tai pariin ei tule muutoksia painoon? Kai sää nyt olet mittanauhaa käyttänyt niin huomaat laihtumisen silloin kun vaaka ei värähdä? Tuskin.
2
Tota kutsutaan nestehukaksi. Alkoholi tekee niin.
2
(Esim, pikastarttikuurit)
Ja vaikka painon putoaminen hetkeksi pysähtyisi/hidastuisi, niin mitä lohdutusta naamaan vedetään?? En ymmärrä tätä?
Miten joulu ja uusi vuosi tähän liittyy? Vaikka on juhlia, niin silloin syödään kuin muulloinkin.
Jos tosissaan ottaa laihduttamisen niin ei ne jumit kyllä kuukautta tai paria kestä..
Koska sun ajatusmaailma on tätä: "Jee kun laihdutus on helppoa!" Ja kun viikon päästä tulee tössäys niin lannistut ja alat vetään taas naamariin lohdutusta! Tässä vaiheessa susta poistuu neste ja otetaan huomioon että oli Joulu ja uusi vuosi tuli niin aika vähän lähtee. Se on vaan faktaa, ei lannistusta. Ei minua VITUTA, olen itse laihduttanut 20 kiloa vuodessa aikanani mutta se vaatii hemmetisti. Onko susta siihen? Mitä mahdat tehdä kun kuukauteen tai pariin ei tule muutoksia painoon? Kai sää nyt olet mittanauhaa käyttänyt niin huomaat laihtumisen silloin kun vaaka ei värähdä? Tuskin. 2
No siis, olen AP, mutta en kirjoittanut tuota lannistus-viestiä, mutta vastaan tähän sinulle kuitenkin.
Kyllä, tiedän että on nesteitä vielä ja että paino saattaa tyssää. Ja tiedän, kiitos, että minusta on laihduttamaan. Laihdutin ennen raskautta 15kiloa reilussa puolessa vuodessa, sitten tulin raskaaksi ja lihoin 12 kiloa, nyt yritän laihtua sen pois.
Kiitos tsempistä!
Tota kutsutaan nestehukaksi. Alkoholi tekee niin.
2
4&7
viikossa -4,5kg! Mutta tiedän, että iso osa on nestettä, joka tosiaan lähtee ekana. Mutta on tätä painoakin, mistä lähtee, että sekin vaikuttaa siihen kuinka kiivaaseen tahtiin alussa paino putoaa. Kun on paljon ylipainoa, lähtee nopeammin. Itsellä siis tavoite tiputtaa noin 30kg yhteensä. Taatusti tulee viikkoja jossain vaiheen, missä ei paljon mitään lähde. Pääasia, että suunta on kuitenkin oikea :) Tiedän, että ne viikot rassaa kun tulos on +-0. Tai jopa jonkinlainen nousukin voi mahtua pitkälle taipaleelle. Mutta kunhan pidemmällä aikavälillä suunta on aleneva :) Ennenkin oon tiputtanut n. 20kg, eikä se mikään ihan helppo taival ollut. Siitä kuitenkin ammennan tähän pudotukseen intoa :) Tässä on vaan vuosien saatossa päässyt taas repsahtamaan ja yksi raskauskin ollut tuossa välissä, jonka aikana en välittänyt yhtään, mitä suuhuni laitoin :( Oisinpa ollut fiksumpi silloin.
Viestisi sai minut muistamaan, miten helppoa ja hauskaa painon pudottaminen on, ja päätin, että laihtuminen ei alakaan huomenna vaan juuri nyt!
Tahtini saa olla vähän hitaampi. Jos kahden viikon kuluttua olisi tuo -1,5, ja kuukauden kulutua -3 kg, niin se näkyisi jo vaatteissa.
Ihanaa, tästä se lähtee!
Viestisi sai minut muistamaan, miten helppoa ja hauskaa painon pudottaminen on, ja päätin, että laihtuminen ei alakaan huomenna vaan juuri nyt! Tahtini saa olla vähän hitaampi. Jos kahden viikon kuluttua olisi tuo -1,5, ja kuukauden kulutua -3 kg, niin se näkyisi jo vaatteissa. Ihanaa, tästä se lähtee!
Hienoa, tuo on juuri oikea asenne, että ei ala huomenna vaan tänään :) niin minäkin aloitin. Tsemppiä sinullekin!
Olkoon vaan nestettä mikä lähtee, se näkyy silti -1,5kg vaa'alla ja nesteinen kroppa on paljon epäesteettisempi (löllyvä, muhkurainen ja höttöinen) kuin sellainen josta ylimääräinen neste on poistunut.
Itsellä ei ole varsinaisesti paino-ongelmaa, mutta huonot ruokatavat tekee välillä kropan ällöttävän nesteiseksi. Peilistä näkyy aivan erilainen kroppa parin nesteenpoistopäivän jälkeen, ja se jos mikä motivoi eteenpäin ja parempiin ruokailutapoihin!
Joten ap, you go girl, siitä se lähtee!
lähteä nauttimaan lasillisen raikasta vettä :)
Paljonko sinulla on tavoittena? Minun täytyy tiputtaa painoa ainakin 4kg, (jotka tulleet syksyllä) ja oikein hyvä olisi jos -10 lähtisi.
Tsemppiä!
lähteä nauttimaan lasillisen raikasta vettä :) Paljonko sinulla on tavoittena? Minun täytyy tiputtaa painoa ainakin 4kg, (jotka tulleet syksyllä) ja oikein hyvä olisi jos -10 lähtisi. Tsemppiä!
12 kiloa on siis tähtäimessä, jos menee 15 niin on sairaan hyvä. Pidän mielessä vaan tulevaa kesää ja ihania vaatteita, joihin haluan taas mahtua!
Mitä nopeammin paino putoaa sitä varmemmin se tulee takaisin korkojen kera :( Hitaasti hyvää tulee pätee myös painonpudottamisessa.
Wau!! mun pitäis laihuttaa yli kaks kiloo kahdessa päivässä :(!!! no tsemppii sinne (:
Ottaen huomioon että neste poistuu.
Suola sitoo nesteitä ja ne lähtee ekana.
Mutta jatka toki, älä hermostu kun pian tahti pysähtyy!