Lue keskustelun säännöt.
Onko muita,jotka eivät pysty sanomaan,mitä olisi pitänyt tehdä avioeron välttämiseksi?
02.01.2011 |
Olen pohtinut todella paljon syitä avioeroomme. Mies siis löysi toisen pitkän liiton jälkeemme.
Olen yrittänyt miettiä, mitä minun olisi pitänyt tehdä toisin. En löydä mitään merkittävää, mikä olisi pelastanut liittomme. Meillä oli jo kaikkea yhteisetä ajasta lähtien.
Onko tämä yleistä? Miten siis olette järkeilleet itsellenne eron syyt?
Kommentit (21)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
lapset olivat 3,5 ja 7. Voisin sanoa, että varsin vähin vaurioin selvisivät. Takuulla kärsivät eniten erilleen muuton jälkeisistä riidoista, joissa ex antoi tulla kaiken paskan niskaani, lapsista välittämättä. Omasta mielestään tietysti minä olin se, joka lasten elämän tuhosi;-(. Yksi riita oli paha, fyysinen sellainen - tuolloin kuopus höpsötteli, keskimmäinen vetäytyi huoneeseensa, ja esikoinen huusi kauhuissaan, että lopettakaa!!
Kaikesta huolimatta lapseni ovat hyvn sopeutuneet turvalliseen uusperhe-elämäämme jo reilun 3 vuoden ajan: nyt 13-, 11- ja 9-vuotiaani pitävät miestäni toisena vanhempana, ja 12- ja 15-vuotiaita velipuoliaan parhaina ystävinään:-).
Lapseni tapaavat isäänsä joka toinen vknloppu, paitsi että keskimmäinen ei usein halua sinne mennä. Juuri nytkin jäi kotia, kun sisarukset isälleen lähtivät. Voipi olla, että lähivuosina enää kuopus haluaa isälleen..minkä minä sille voin? Olen parhaani mukaan isän tapaamisia tukenut. Ikuisesti en sitä jaksa, enkä lapsia voi pakottaa.