Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: Meikkaatko, jos olet koko päivän pelkästään perheen kesken?

Vierailija
01.01.2011 |

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
01.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

harvoin tulee meikattua muutenkaan.

Vierailija
2/30 |
01.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enkä joskus muutenkaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
01.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta en edes muista milloin olisi viimeksi ollut sellainen päivä, että oltaisiin oltu vain perheen kesken.

Varmaan viime kesänä.

Vierailija
4/30 |
01.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin en meikkaa kyllä juuri muulloinkaan. Töissä olen ilman meikkiä, samoin suurimman osan aikaa. Jos on juhlat tai joku erityisempi tilaisuus, niin saatan vähän jotain sutaista naamaani...

Vierailija
5/30 |
01.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku päivä en muistanut, tytär tuli käymään ja sanoi oletko itkenyt vai sairas. Katsoin peiliin ja huomasin, että en ollut muistanut meikata.

Vierailija
6/30 |
01.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen meikannut viimeiset 25 vuotta. Jos olen vain kotona, en kyllä juuri korjaile meikkiä pitkin päivää. Saatan kyllä tarvittaessa liikkua ulkonakin ilman meikkiä eli jos olen vaikka illalla salilla tai uimahallissa, en rupea enää meikkaamaan kotimatkaa varten. En näytä kovin erilaiselta meikattuna tai ilman meikkiä.

Vierailija
7/30 |
01.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

en, mutta jos aamulla ajattelan että ollaan ehkä menossa iltapäivällä kauppaan tms, niin meikkaan.

Vierailija
8/30 |
01.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä edes joku Citymarketissa käynti vapaapäivänä ole mulle aihe meikata.

Vierailija
9/30 |
01.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta sitten ei kyllä liikuta postilaatikkoa ja omaa pihaa kauemmas. ;) Tai lenkillä käyn ilman meikkiä, mutta jos lähikauppaan olen menossa, niin kyllä tulee niinä päivinä meikattua.

Vierailija
10/30 |
01.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

oudon näköisiä, punainen ohut tukka ja käkkärä permis. Minunkin hyvä tuttu olis kymmenen vuotta nuoremman näköinen ,jos olisi vaikka värivoidetta ja huulipunaa.

Vierailija
11/30 |
01.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

koko päivä meikitönnä miehen nähden kyllä syö itsetuntoa ja ihan omaakin, jos sattuu peiliin vilkaiemaan. Onhan se mieskin ihminen - ettekö tosiaan KOSKAAN yhtään laittaudu kotona ihan siksi, että mieskin on siellä?

Vierailija
12/30 |
01.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

koko päivä meikitönnä miehen nähden kyllä syö itsetuntoa ja ihan omaakin, jos sattuu peiliin vilkaiemaan. Onhan se mieskin ihminen - ettekö tosiaan KOSKAAN yhtään laittaudu kotona ihan siksi, että mieskin on siellä?

kerro mulle millä saa luonnonkauniin ihon kauniimmksi? Ei ole näppylöitä ja tasaisen värinen. Silmämeikki kotona on turhaa.

Vierailija
13/30 |
01.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla on aina tosi tummat silmänaluset ja punaiset nenänpielet ilman meikkiä. Jos noita vikoja ei olisi, en mäkään varmaan kotona meikkais. Harvemmalla suomalaisella kuitenkaan on "luonnonkaunis iho".

ap

Vierailija
14/30 |
01.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan poikkeustapauksissa vain en.

Vierailija
15/30 |
01.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

välillä pitää pitää huilipäivä meikkivoiteesta ja puuterista, mutta silloinkin laitan ripsaria ja jotain kevyttä huulipunaa :)

Vierailija
16/30 |
01.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi en meikkaa, vaikka pesen hampaani, laitan hiukseni ja en kulje vanhoissa "kotihiusuissa"... Minusta on mukava olla välillä ihan naturel. Mies kyllä tietää miltä minä ilman meikkiä näytän.

Ihmisten ilmoille kyllä meikkaan, ennen ei ollut pakko sinnekään, mutta nyt kun 40v alkaa olla uhkaavan lähellä, niin muutaman vuoden saa helposti meikillä pois.

Vierailija
17/30 |
01.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tulee yleensä vapaallakin meikattua, on niin rutiinia. Ihan sama onko muita kuin oma perhe, tykkään olla silloinkin siisti, eli aamulla hiukset ojennukseen ja kevyt meikki. Lomalla jos ollaan mökillä, niin silloin en meikkaa. Talvella mulla ainakin iho niin kirjava että ei kovin kiva näky. Ja tällainen atooppinen iho kuin mulla ei kestä pakkastakaan, laikukas heti. Eli meikki suojaa ulkona myös tehokkaasti kylmää vastaan.

Vierailija
18/30 |
01.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

missä olen - en yleensä meikkaa edes töihin lähtiessä. Jotenkaan en jaksa enää sellaista hommaa. Joskus harvoin kun lähden johonkin tärkeämpään kokouksen tms. laitan ripsaria ja huulipunaa.

Vierailija
19/30 |
01.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta ehkä kerran kolmen viikon sisään pidän meikittömän päivän.. Kyllä itsestä huolehtiminen tuottaa mulle itselleni hyvän ja positiivisen olon. Niinkuin edellä kirjoittanut sanoi, harjaan myös hiukseni ja pesen hampaani.

Pidän myös huoltä hiusten väristä, eli värjään kerran kuussa.

Lisäksi kuorin vartalon ihon kerran viikossa ja joka ilta suihkussa sheivaan ihokarvat.

Ja olo on upea!

Varsinkin nyt äitiyslomalla ollessa itsestä huolehtiminen korostuu, kun tosiaan on "vaan" kotona :)

Vierailija
20/30 |
01.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

TODELLAKIN MEIKKAAN JOKA PÄIVÄ. Ja mies kehuu ulkonäköäni, ja sitä että jaksan laittautua, ihan arkenakin ja vapaapäivinä...

Pidän siitä että olen kaunis, en näytä kamalalta ilman meikkiä, mutta tottakai kauniimmalta meikin kanssa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan kaksi