G: Meikkaatko, jos olet koko päivän pelkästään perheen kesken?
Kommentit (30)
Käytän itseruskettavaa suihketta joka toinen päivä, pysyy iho tasaisemman värisenä kun ei ole talvenkalpea. Kulmat ovat tummat luonnostaan ja ripsiin laitan kestovärjäyksen aina kampaajakäynnin yhteydessä joka 6. vko. Meikkauksessa ei oikeastaan tule lisää kuin rajat silmiin.
en muuten meikkaa mutta mulla tulee edelleen finnejä (30v) ni ne on kyllä pakko pikkusen edes piiloon laittaa, en muuten jaksais peilin ohikaan ite mennä..:p Mies ei kuulema niitä huomaa, mutta ite huomaan.
Ja ihan omaksi ilokseni.
Tosin tänään on megaharvinainen paikka, kun en laittanut mitään meikkiä ja hiuksetkin oli vähän sinne päin ;)
koko päivä meikitönnä miehen nähden kyllä syö itsetuntoa ja ihan omaakin, jos sattuu peiliin vilkaiemaan. Onhan se mieskin ihminen - ettekö tosiaan KOSKAAN yhtään laittaudu kotona ihan siksi, että mieskin on siellä?
kuin poikkeustapauksissa. Ja olen ns. "pukutoissa" ja siella kylla muuten huoliteltu, paitsi etten meikkaa. Laittautuminen ei minulle = meikki. Olen niin allerginen meikeille etta saan vain silmani punaisiksi.
Meikkaan vain juhlaan. Ripset ovat mustat ja pitkät, kulmat hyvän malliset (niiden nyppiminen kuuluu rutiiniin) ja iho näpytön. Talvella laitan kevyesti sävyttävää päivävoidetta.
En pidä itseäni kaunottarena, mutta en vain itseni tai ammattilaisenkaan meikkaamana koe itseäni yhtään sen paremman näköiseksi meikissä. Säästän siis aikaa, luontoa ja itseäni kemikaalialtistukselta. En kauheasti pohdiskele, mitä muut minusta ajattelevat . Hoidan ihoa melko paljon kuorinnoilla, naamioilla ja voiteilla.
Vain jos olen flunssassa ja meikki valuisi pitkin poikin niin en meikkaa. Siis jos olen niin sairas ettei tarvi talosta poistua. Vapaapäivinä meikkaan jopa enemmän kun arkena koska töissä ei minua näe kukaan muu kun 17 hevosta ja pomo, kotona sentään mies ja lapset.
toisinaan meikkaan, mutta välillä menee monta päivää esim. näin lomalla, kun en jaksa meikata yhtään. Jos käyn edes ruokakaupassa, niin silloin sipaisen ainakin ripsarit ja kulmat.