Tunnistan yhden av-mamman hänen viesteistään :)
Kommentit (28)
Oletkohan tunnistanut minut? Katkera en kyllä ole, eikä ole salattavaakaan muuta kuin normaali yksityisyys.
Laita vähän vihjeitä.
Ja minä tunnistan katkeran av-papan :-D Useimpia ihmisiä, kuten minua, ei tunnistetuksi tuleminen liikuta mihinkään suuntaan, kun ei ole elämässä mitään peiteltävää eikä hävettävää. Näin onnellisesti ei kuitenkaan ole kaikilla...
että maailmassa on ihmisiä ilmeisesti noin parikymmentä ja heidät on helppo tunnistaa sattumanvaraisista anonyymeistä kirjoituksista...
Minut on esimerkiksi muutamankin kerran "tunnistettu" täällä, sekä ihan live-elämästä että myös vastaukseni perusteella oltu varmoja että olen viestiketjun aloittaja. Tällaisten ihmisten kanssa on todella vaikea keskustella, sillä heidän kommentointinsa rajoittuu lauseisiin "Provo!", "Joo joo Maija, kyllä mä sut tunnistan näistä jutuista!" sekä "Kolmonen on ihan selvästi ap joka vastailee itselleen!".
Villinä veikkauksena heittäisin vielä, että ap:n kommentti tähän viestiini on joko "Taisi kalikka kalahtaa" tai "Alkoiko pelottaa että puhutaan sinusta?".
Yksikään niistä ihmisistä joka voisi minut tunnistaa juttujeni perusteella ei varmuudella käytä tätä palstaa. :D
Muuntelen myös niin paljon yksityiskohtia, että niiden perusteella on mahdotonta tunnistaa minua.
en harrasta provoilua ja seison aina sanojeni takana. Mielipiteeni joskus kärkkäätkin ovat hyvin tuttujeni tiedossa joten nou hätä.
ihmisiä ilmeisesti noin parikymmentä ja heidät on helppo tunnistaa sattumanvaraisista anonyymeistä kirjoituksista...
".
Joillain aika kapeutunut elämä :)
Tietää kyllä itsekin, että tiedän hänet. Aika paljon muuttelee tietojaan täällä, mutta senverran on totuutta, että tunnistaa.