mistä nykyään käytetyistä nimistä, et pidä?
laitan itsekkin muutaman, joista en tykkää:
Tuukka,Joona,Jami,Patrik,Daniel
Silja,Soile,Päivi,Anni,Tiina,Minna
Kommentit (30)
Kaikki j-nimet/lähiönimet tökkivät, mutta Jade saa suorastaan kylmät väreet kulkemaan selkäpiissäni. Siitä tulee mieleeni äitini vuosia siten Kiinasta tuoma Budhaa esittävä, hailakan vaaleanvihreästä jade-kivestä tehty patsas.
Tää on kyllä idiootein ketju ikinä. Mielipiteitä yhtä monta kuin kommentoijaakin. Hohhoijaa. Ja mä kun luulin että av-palstalla on älykkäitä keskusteluja.
Vierailija kirjoitti:
Tää on kyllä idiootein ketju ikinä. Mielipiteitä yhtä monta kuin kommentoijaakin. Hohhoijaa. Ja mä kun luulin että av-palstalla on älykkäitä keskusteluja.
Kai huomasit, että ketju aloitettiin 11 vuotta sitten?
Kyllä näitä typeriä nimiketjuja pyörii täällä nykyäänkin. Ja ihan urpoin kommentti tuossa yllä, vuodelta 16, että olisi jotain lähiönimiä. Mitä ne on? Muistan kuinka täällä haukuttiin ihan kaikki J alkuiset nimet maan rakoon ja samoin kaikki nimet, joissa on c tai x. Typerää.
Omg mä olin tän ketjun aloituksen aikaan 11-v XD
Elmo, Niilo, Luca, Nea/Neea, Sofia, Jasmin
YLLÄ MAINITSEMANI NIMET EIVÄT OLE RUMIA TAI "VIALLISIA", HENK.KOHT. VAIN JOKU TÖKKII NIISSÄ
Yhdistelmänimet, joissa alku- ja loppuosa ovat eri kieliperheestä eivätkä sovi edes yhteen. Maija-Yessica, Yucca-Päiviö, en vaan tykkää, vaikka näitä on paljon nykyään (ei kirjaimellisesti juuri noita nimiä, mutta en halua haukkua suoraan yhdenkään lapsen nimeä, koska lapset ovat nimiinsä syyttömiä).
En pidä näistä nimistä
Salla
Kerttu
Meea
Mea