oliko teillä vieraita eilen tai olitteko kylässä?
.. jos ei, niin olisitko halunut.
olemmeko ainoa perhe pk-seudulla, jolla ei ole ketään toista lapsiperhettä, jonka kanssa viettäisi aikaa?
Miten te kysytte ihmisiä teille kylään? minusta on tosi "noloa" jos joku ei halua/voi tulla kun olen kutsunut. olen juu rajoittunut.
Kommentit (10)
Ei meillä ole kuin pari perhettä, joita voisimme kutsua meille, jos ei sisaruksia perheineen lasketa. Mutta kiva että on edes nuo, eilen oli siis yksi perhe kylässä, heillä on suurin piirtein saman ikäiset lapset ja me aikuiset tullaan hyvin juttuun. Oli oikein hauska ilta :)
Aina ei tarvi olla vieraita, mutta kyllä mä tykkään välillä olla isommallakin porukalla.
Aikaisempina vuosina meillä on kyläillyt lapsiperheitä, nyt tällä kertaa oltiin itse kylässä. Kivaa oli, täytyy sanoa että musta olisi aika tylsää kökkiä vaan yksin kotona juhlapäivänä.
En halunnut mitään muuta. Lapset ovat mummolassa kaukana. Olen vähän kipeänä, niin en olis jaksanut mitään muuta ohjelmaa.
Ihan omalla porukalla vietettiin iltaa. Miksi aina pitäisi olla muita?
Enkä olisi halunnutkaan. Ette varmasti ole ainoita vaikka me emme ole pk-seudulta.
ja alkuillasta myös lapsen koulukavereita.
syötiin hyvää ruokaa ja kun aikuiset alkoi kantaa alkoa pöytään ja ihmettelemään kovaan ääneen,miksen juo,kiitettiin ja lähdettiin kotiin.
Kotimatkalla ihasteltiin raketteja.
pidettiin orgiat, lapsi muualla :)
Itse kutusmme paljon vieraita meille ja vaikka olemmekin aikatauluinemme hankalia, olisi kiva myös joskus kyläillä muualla. Mutta nykyisin ei niin kutsuta tai sit me vaan ollaan niin hankalia sekavine työaikoinemme, ettei kukaan viitsi enää edes yrittää.