Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

KOLMOSTEN tammikuu 2011

01.01.2011 |

UudenVuoden "kunniaks" mulla alkoi sitten menkat, jippii! ;) Edelliset menkat oli sillon lokakuun alussa... et kyllähän näitä ootettiin :/ Tosin en olis ollu niin pahoillani, vaikka olis pärähtäny plussa, mut ei...

Kaikille plussanneille (ovista tai raskautta) oikein kovasti onnea!

Mä en tiedä vieläkään miten tässä asiassa edetään, että yritetäänkö vai ei, tosin tuskin me mitään ehkäsyä otetaan käyttöön, kun ei muutenkaan nämä raskaudet oo helpolla alkaneet, tuskin siis koskaan alkaakaan. Toki kovasti halutaan kolmosta, mut sit pelottaa ihan hirveästi kesän kokemus (km), mut aika näyttää, mitä tapahtuu...

Mulla alkaa ens viikolla työt, joten hiljenen varmaan senkin takia, vaikkei musta ookaan kuullu muutenkaan vähään aikaan mitään... mut lukemassa yritän käydä täällä, ainakin sillon tällön.

Kaikille kovasti onnea yritykseen ja toivottavasti tänä vuonna meille kaikille tulisi kolmonen tai ainakin tieto siitä ;)

rumpali kp1/???

Kommentit (28)

21/28 |
10.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siis todellakaan mitään syytä onnitella. Nuo on täysin viivanpaikkoja :) Että sellasia noihin puikkoihin voi tulla, vaikka en oo aiemmin saanut.

Kovasti ootan, et kierto alkais ilman lisäapuja.

Vierailija
22/28 |
10.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En aloittanut minäkään vuoden 2011 plussajunaa, vaan kyllä se tädin paholainen kurvasi tännekin heti lauantaiaamusta, odotetusti... Nyt siis kp 3/27-28 menossa ja taitaa olla yk 7, jos olen pysynyt laskuissa perässä. Kunpa vaan tulisi pian se plussa, niin voisi jatkaa kotona lasten kanssa. Hoitovapaata tosin olisi mahdollisuus kuopuksen kohdalla jatkaa vielä vuodella, mutta taloustilanne ei anna myöden. No, syksyyn on vielä vähän aikaa.

Jaahas, vielä iltapalan laittoon ja telkun ääreen. Komensin miehen vielä lumitöihin pihalle, kun oli tippunut mukava kasa lunta autotallin katolta. Täällä alkaa mennä pakkasen puolelle, joten aamulla sitä kekoa ei saisi Erkkikään irti :) Kirjoittelemisiin!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
11.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä lähtenyt plussajuna täältäkään. Eilen alkoi tuhruttelu töissä ja illalla alkoikin tulla verta ihan kunnolla. Kp 2 meneillään.

On se kumma miten vieläkin toiveet voi nousta korkealle, vaikka tässä ollaan piiiiitkään pakerrettu. No, tsemppiä meille tädin valtaamille.

Toivotaan, että muilla perässä tulevilla olisi sitten kunnia hypätä siihe plussajunaan!!!

Heipä hei siskot, mä meen ja yritän nieleskellä tätä pettymystä taas...

Bakteeri kp 2 yk "ei oo jaksanut laskea aikoihin"

Vierailija
24/28 |
14.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä sitten vaihtui ensimmäisen yrityskierron kp26 heti aamulla kp1:ksi :( No, en kovin pettynyt ole, koska olisihan se ollut iso ihme jos heti ensimmäisellä kierrolla olisi tärpännyt.

Ainoa asia, mikä ihmetyttää on tuo kierron pituus. Minulla kun on aina ollut vähintään se 30 päivää. Ja ovulaation uskon kyllä tapahtuneen tälläkin kierrolla; vahva plussa kp14 ovistikkuun ja lämpöjen nousu kp 16.

Arvasin kyllä jo pari päivää sitten, että tärppiä ei tässä kierrossa tule, koska lämmöt lähti voimakkaaseen laskuun. Eli sinänsä hyvä, että näin nopeesti päästiin aloittamaan uutta yrityskierrosta.

Tsemppiä kaikille uuden yrityskierroksen aloittajille ja peukkuja vielä jännittäville.

Version3 kp1/26-30

Vierailija
25/28 |
14.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

liittyisi joukkoonne odottamaan milloin onni meille kävisi ja plussa tulisi :) Juuh, tänään taas alkoi menkat ja suru tuli. Siksipä tämä vertaistuki on tärkeää.. Viime vuoden toukokuusta saakka ollaan säännöllisen epäsäännöllisesti yritetty. Alkuun päätin etten tarkkaile iteensi sen kummemmin enkä stressaa, että josko nyt tulisi helpommin mitä edelliset mutta ei..nyt tämä alkaa vähän jo stressaamaan ja ovista aloin tikuttelemaan.

Kovasti paljon kaikille toivon plussaamista tälle kuulle ja voimia yrittämiseen!

Kp 1/29-32

Vierailija
26/28 |
17.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä piinaillaan:) vaikka toisaalta en edes kamalasti ole koko asiaa ehtinyt miettiä. Työ ja opiskelut kyllä pitää tiukasti ajatukset muualla mikä on sekä hyvä että huono asia:/

Itsellä menossa kp25/28-30 ja dpo10 (todennäköisesti). mitään oireita ei ole suuntaan eikä toiseen. Tissit ainoastaan on nänneistä hieman arat mutta niin ne on aina ennen menkkojakin. Yksi testi olisi kaapissa mutta en taida uskaltaa sitä vielä tehdä, en haluaisi jälleen pettyä:( Meillä siis menossa vasta yk3, mutta tuntuu aika sikäli pitkältä kun ennen on napsahtanu todella helposti raskaaksi.

Voisko joku, jos viitsii ja jaksaa, tehdä jonkun listan että missä vaiheessa kukakin on?

Eleanora kp25/28-30 dpo10 (ehkä)

Vierailija
27/28 |
18.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahoittelen etten ole jaksanut krijoitella; tammikuu on taas täynnä tekemistä.

Täti saapui taas kerran. :( Ja nyt flunssa taitaa olla tulossa kun on pari päivää ollut kurkku kipeä. Ehkä jatkamme vielä yrittämistä tuleejosontullakseen-tyylillä ja jään taka-alalle täältä joksikin aikaa. Yli kolme vuotta on yritetty ja endon lapastakin on jo kohta vuosi aikaa. Yleensähän laparoskopian ja putkien aukiolotutkimuksen jälkeen (tehtiin minulle myös)voi tärpätä helpostikin, mutta niin ei vaan minulle ole käynyt. Aukiolotutkimuksestakin siis kohta 1 vuosi aikaa. Ja gyne sanoi viime syksynä, että vuoden voi rauhassa odottaa lapan jälkeen että tärppäisi.. mutta eipähän vaan ole tärpännyt. :( Joten vetäydyn täältä ehkä vielä harjoittelemaan ja tulen sitten kertomaan jos jotain olennaista tapahtuu. Ja tulen tottakai välillä lukemaan mitä teille kuuluu. :)

Kaikille tosi paljon plussaonnea ja tsemppiä!! =)

Kp 3/26-31, yk?? (yli 3 v.)

Vierailija
28/28 |
22.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

2poj@anäiti: Mä tulin saman toimenpiteen (laparoskopia + aukiolotutkimus) jälkeen raskaaksi reilun vuoden päästä clomien avustuksella. Se tosin päättyi keskeytyneeseen keskenmenoon. Seuraava plussa tuli 4 kk keskenmenon jälkeen, clomeilla sekin.

Mun kuulumisia taustalta: Testasin joitakin päiviä sitten haaleaakin haaleamman plussan, joka on jo vahvistunut aika hyvin. Hyvin matalaa profiilia vielä pidetään enkä ole uskaltanut ajatella kunnolla koko asiaa. Kahden vuoden toiveiden jälkeen. Taustalta seurailen teidän kuulumisia ja jossain vaiheessa ehkä uskallan siirtyä tuonne odotuspuolelle.

Saara rv 4+0