Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Harrastan tästä lähtien vain yhden yön juttuja varattujen miesten kanssa.

Vierailija
01.01.2011 |

Koska parisuhteessa elämisestä on pelkkää riesaa.

Elän sinkkuna ja harrastan seksiä vain silloin kun itseä huvittaa, mutten ala kenenkään sukkia ja kalsareita pesemään.

Kommentit (40)

Vierailija
1/40 |
01.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En yhtään ihmettele, että ihmisten mielikuva yh-äideistä on mikä on. Näyttää olevan tosi monen kohdalla ihan oikea mielikuva.

Ja sitten vielä ihmetellään, miksi ei yh:n seura kelpaa avio-/avoliitossa oleville naisille. Miksiköhän? :D

Vierailija
2/40 |
01.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikista eniten pelehdin varattujen miesten kanssa silloin kun en vielä ollut äiti. Sinkkuna ei ole tilivelvollinen kellekään eikä tarvitse miettiä minne lapset saa hoitoon siksi aikaa että rakastaja tulee käymään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/40 |
01.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun olet jo niin vanha ja ruma, ettet ketään enää saa ?

Vierailija
4/40 |
01.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

rumia miehiä.

Vierailija
5/40 |
01.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En yhtään ihmettele, että ihmisten mielikuva yh-äideistä on mikä on. Näyttää olevan tosi monen kohdalla ihan oikea mielikuva.

Ja sitten vielä ihmetellään, miksi ei yh:n seura kelpaa avio-/avoliitossa oleville naisille. Miksiköhän? :D

Vierailija
6/40 |
01.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tekijänkään itsetunto kovin hääppönen olla, vaikka kieltämättä outoa ottaa täällä itseensä.

Mä pidän sen niin kiireisenä, ei se enää 40-vuotiaana jaksa kuin kerran päivässä. Jos joskus saisit jotakin rippeitä, niin tuskin se jaksais kovin kummmoisia yrittää. Eli ota mieluummin niitä sitoutumishaluttomia poikamiehiä tai eronneita, kyllä niitä riittää varmaan sullekin. tai mites olis vakipanokaveri? Voisit saada parempaa seksiäkin, kun saisit sen oppimaan, mistä tykkäät.

Miten voi jopa netissä pelätä että joku anonyymihenkilö saattaisi "varastaa" sun miehen?? :D Ei hyvät hyssykät. Pidä nyt hyvä nainen se ukkos sitten tiukasti liekassa että saat mielenrauhan ja seksiä varmasti joka päivä.

nimim. Jos isken baarista miehen minua ei kiinnosta onko se varattu vai ei, haluan vain seksiä.

Vierailija
7/40 |
01.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja me naisraukat (=ykköset, kakkoset, kolmoset ja muut)... Mun mielestäni meitä kaikkia naisia käy sääliksi.

Ykköset on niitä sinisilmäisiä, hyväuskoisia, kusetettavia hölmöjä - joiden kanssa mennään pysyvään suhteeseen, että päästään sitten nauttimaan näistä muista. Kakkoset (kolmoset ja muut) on joko tyhmiä kanoja, jotka uskoo petturimiesten vakiopupun (=vaimo ei ymmärrä ja sinua minä rakastan)- tai sitten tunteettomia, narsistisia seksipetoja (=mä haluan vain seksiä ja vain varatuilta miehiltä - tätä kohtaa mä en oikein vieläkään ymmärrä: miksi pitää olla varattu?).

Sinkkumiesten täytyy sitten ensin löytää se ykkönen, niin sen jälkeen saa valita kakkosia ja kolmosia. Ja nuo tyhmät kanakakkoset pyrkivät kovasti ykkösiksi, vaikka se tarkoittaa, että on sitten tuo sinisilmäinen, kusetettava vaimoraukka?

Kyllä me naiset taidetaan oikeesti olla tyhmiä :(

Ai niin, vielä piti laittaa: mutta ei mun mieheni ole tuollainen, enkä minä ole mikään noista ;D

Vierailija
8/40 |
01.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tähänkö tää ketju kuoli?

Vierailija
9/40 |
01.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja me naisraukat (=ykköset, kakkoset, kolmoset ja muut)... Mun mielestäni meitä kaikkia naisia käy sääliksi.

Ykköset on niitä sinisilmäisiä, hyväuskoisia, kusetettavia hölmöjä - joiden kanssa mennään pysyvään suhteeseen, että päästään sitten nauttimaan näistä muista. Kakkoset (kolmoset ja muut) on joko tyhmiä kanoja, jotka uskoo petturimiesten vakiopupun (=vaimo ei ymmärrä ja sinua minä rakastan)- tai sitten tunteettomia, narsistisia seksipetoja (=mä haluan vain seksiä ja vain varatuilta miehiltä - tätä kohtaa mä en oikein vieläkään ymmärrä: miksi pitää olla varattu?).

Sinkkumiesten täytyy sitten ensin löytää se ykkönen, niin sen jälkeen saa valita kakkosia ja kolmosia. Ja nuo tyhmät kanakakkoset pyrkivät kovasti ykkösiksi, vaikka se tarkoittaa, että on sitten tuo sinisilmäinen, kusetettava vaimoraukka?

Kyllä me naiset taidetaan oikeesti olla tyhmiä :(

Ai niin, vielä piti laittaa: mutta ei mun mieheni ole tuollainen, enkä minä ole mikään noista ;D

niin tajuut miksi varattu on paras viihdyttäjä väliaikaiseen seuranhakuun

Vierailija
10/40 |
01.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

TODELLINEN PSYKOMAMMA:

Vierailija
11/40 |
01.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otat miehen silloin kun sinulle sopii. Et ole velvollinen antamaan silloin kun et halua, mutta saat silloin kun haluat.

Ja ukkomiehet ovat hiljaa, joten kukaan ei tiedä sinusta.

Vierailija
12/40 |
01.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutten varattujen miesten kanssa alkaisi pelehtimään. Sinkkuna voisin elellä passaamatta ketään ja yhden illan juttuja saattaisi olla, mutta vain vapaitten kanssa.

En halua kenenkään vaimoille surua aiheuttaa.

Vierailija
13/40 |
01.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun ystäväpiirin miehet, kuten omani, eivät taida tulla kyseeseen, koska kenelläkään ei tunnu olevan aikaa edes harrastuksille, joita haluaisi. Itse aina ihmettelen, missä välissä jotkut oikein ehtivät salasuhteita hoidella. Itse kun ei oikein ehdi panostaa tähän yhteenkään.

Vierailija
14/40 |
01.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä pidän sen niin kiireisenä, ei se enää 40-vuotiaana jaksa kuin kerran päivässä. Jos joskus saisit jotakin rippeitä, niin tuskin se jaksais kovin kummmoisia yrittää. Eli ota mieluummin niitä sitoutumishaluttomia poikamiehiä tai eronneita, kyllä niitä riittää varmaan sullekin. tai mites olis vakipanokaveri? Voisit saada parempaa seksiäkin, kun saisit sen oppimaan, mistä tykkäät.

Vierailija
15/40 |
01.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Virkeitä työmatkoilla olevia varattuja löytyy kyllä ainakin tästä kaupungista.

Pari mökkireissua myös tulossa Lappiin varattujen kanssa. Joo, laitan vahingon kiertämään, en kiellä

Vierailija
16/40 |
01.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sen varattu täytys olla. Vai oleksä sen luokan nainen, että kaikki miehet tahtoo vakavaan suhteeseen.

Mä olen niin onneton, että kaikki vapaatkin miehet tahtoo vain sitä hetken hupia/vakipanosuhdetta, muttei mitään sitoutumisia.

Vierailija
17/40 |
01.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

pitääkö nykypäivän sinkkumiehille tosiaan pestä palkkioksi kalsareita ja parsia sukkia yhden yön jälkeen?? Onpa maailma muuttunut sitten omien sinkkuaikojeni. =DD

Koska parisuhteessa elämisestä on pelkkää riesaa.

Elän sinkkuna ja harrastan seksiä vain silloin kun itseä huvittaa, mutten ala kenenkään sukkia ja kalsareita pesemään.

Vierailija
18/40 |
01.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varattujen kanssa kun pelehtii, niin takuuvarmasti eivät perään soittele. Ja vakipanoa en ota, tulee jossain vaiheessa kumminkin omistushalu ja mustasukkaisuus peliin kun petikumppanista tulee liian tuttu.

Varatuissa riittää puutteessa olevia.

Vierailija
19/40 |
01.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

pitääkö nykypäivän sinkkumiehille tosiaan pestä palkkioksi kalsareita ja parsia sukkia yhden yön jälkeen?? Onpa maailma muuttunut sitten omien sinkkuaikojeni. =DD

Koska parisuhteessa elämisestä on pelkkää riesaa. Elän sinkkuna ja harrastan seksiä vain silloin kun itseä huvittaa, mutten ala kenenkään sukkia ja kalsareita pesemään.

Mä olenkin kyllä ihmetellyt tätä intoa varattuihin. Mutta jos ne sinkkumiehet ei näitä naisia muutoin edes sänkyyn huoli, kuin lisäpalveluksilla´(=pese vaatteetkin tai muuten et saa ;)), niin ei ole ihme tuo varattujen suosiminen.

Vierailija
20/40 |
01.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten voi jopa netissä pelätä että joku anonyymihenkilö saattaisi "varastaa" sun miehen?? :D Ei hyvät hyssykät. Pidä nyt hyvä nainen se ukkos sitten tiukasti liekassa että saat mielenrauhan ja seksiä varmasti joka päivä.

nimim. Jos isken baarista miehen minua ei kiinnosta onko se varattu vai ei, haluan vain seksiä.