G: Monta kertaa arvelet tänä vuonna
harrastavasi seksiä? Entä oletko vakituisessa parisuhteessa?
Täällä arvio on noin 14-16 kertaa vuodessa. Vakituisessa parisuhteessa.
Kommentit (34)
Vakituisessa parisuhteessa yli 10v.
eikun 13 (lomakuukautena kahdesti)
aviossa 20 vuotta
Tämän lisäksi runkkaan 3-4 kertaa viikossa.
Suhteen ensimmäisinä vuosina oli seksiä 4-7 kertaa viikossa eli 250-350 kertaa vuodessa. Vituttaa. Yhdessä 12 vuotta joista 4 vuotta naimisissa. Painotan, että saan aina kun haluan, mutta en halua vaimoani enää usein.
Mikäli asiat eivät dramaattisesti muutu meillä hässitään vuonna 2011 kuten aikaisempinakin vuosina eli kerran kuukaudessa ja kesälomalla kahdesti kuukaudessa eli yhteensä noin 18 kertaa.
Mikäli asiat eivät dramaattisesti muutu meillä hässitään vuonna 2011 kuten aikaisempinakin vuosina eli kerran kuukaudessa ja kesälomalla kahdesti kuukaudessa eli yhteensä noin 18 kertaa.
30 kertaa. Parisuhteessa, 2-3 kertaa kuukaudessa. Halut riittäisi noin nelinkertaiseen määrään, M49
Todennäköisesti 0. Aloin oikein muistelemaan milloin olen viimeksi harrastanut seksiä jonkun toisen ihmisen kanssa. Taidan päätyä vuoteen 2006.
Olen eronnut.
Joku 500. Avoliitossa ja harrastamme seksiä usein 2 kertaa päivässä. Joskus myös kolmekin kertaa ja menkkojen aikana noin kerran päivässä.
Hyvä juttu, että olemme molemmat seksiaddikteja :)
Eli n. kerran viikossa tahti jatkuu. Joskus jää välistä ja joskus viikolla intoutuu useammin äheltämään.
Yhdessä 14.v
keskimäärin viikossa ainakin 15 kertaa lemmiskelyä eli 700 - 800 kertaa herkkua tänä vuonna:) Olen onnekas, tiedän sen.
Vakituinen parisuhde täällä.
t. mään
1 - 3 kertaa viikossa, eli noin sata kertaa vuodessa. Tosin alkuvuosi voi olla hiukan hiljaisempaa tahtia synnytyksen takia. Nelikymppisiä olemme ja lapsia kolme.
viime vuonna 4 kertaa, eronnut olen
Pari kertaa viikossa keskimäärin.
Tohon väliin mennee kotiseksi, ehkä saman verran ulkopuolella mut tota on vaikeempi ennustaa, naimisissa 20+v.
t;m45
Arviolta 100 kertaa. 20 vuotta naimisissa.
eli ei joka päivä kuten tähän saakka. Eli veikkaan n. 160 krt.
N 33
100 kertaa riittää mulle.
M34