Kyllä mies haluaa laihan naisen!
Painoin 30-vuotiaaksi 51 kg ja pituutta 165cm ja kaikki miehet kuolas esim. baarissa ym. Sitten raskauden myötä lihosin 25 kg ja kesti lähes 2 vuotta että sain kilot pois. Kun olin läski ei KUKAAN mies koskaan edes katsonut päin vaikka aina olen huoliteltu ja tyylikäs ollutkin. Ja kasvoiltani kaunis. Nyt kun paino taas 50kg:n hujakoilla niin kyllä vientiä riittäisi miesrintamalla ihan liikaakin!!! Mies haluaa laihan naisen, niin se vaan on.
Kommentit (11)
Riippuu miehestäkin ja minä olin 168cm ja yli 70kg vielä jotain muuta kuin läski. Nyt olen 84kg ja raskaana ja vieraatkin miehet tulee iskemään, just kosittiin baarissa ja iskettiin jopa koulun pihalla :o Riippuu ihmisestä myös missä mitoissa on hoteimmillaan.
Lihavuus kertoo jotenkin ihmisestä sen ettei jaksa pitää itsestään huolta, laiskuus, itseisarvon puuttuminen ym. En minäkään mitään kaljamahaista ukkoa haluaisi.
jotka katsoivat sua pulleana? Oliko itsetuntosi silloin heikompi? Kieltämättä enemmän katseita sain laihana mutta vientiä ja flirttailua on riittänyt myös 20kg lihavampanakin. Jonkun kilon haluan pois, itseni takia.. En edes halua kaikkien miesten katseita.. Riittää vähempikin :D
Jos olet hiljainen ja laiha, ne jättää sut rauhaan kun yrittävät iskeä, mutta jos olet pullea ja pirteä, ne jatkavat iskemistä :)
Minä olen ollut hiljainen ja laiha. Ei miehiä.
Olen ollut laiha ja pirteä->miehiä kyllä.
Olen ollut lapsen jälkeen pullea ja pirteä->vieläkin miehiä :)
Kaikki miehet eivät katso pelkkää ulkonäköä, eivät edes isku aikeissa :) vaan he analysoivat myös luonteen.
Aika moni on karttanut kaveriani, on mallin mitoissa. Mutta aivan kamala luonteeltaan. Ei muuten miehet pysy. Eikä saa miehiä kovin helposti.
LAIHAA naista - kuinka moni haluaa laihan miehen?! Hoikka ja normaali on eri asia kuin laiha. Laihan päällä voivat vaatteet näyttää hyvältä (vrt. mallit), mutta otapa ne vaatteet pois...:-0.
Edellinen muuten on aika oikeassa: iloinen nassu ja avoin olemus tekevät enemmän kuin se, onko kiloja 10 alle vai 20 päälle normien:-).
laihaa, vaan sopusuhtainen. Ja naisella se tarkoittaa mielummin pari kiloa "liikaa" kuin "liian vähän".
t. mies
että mieheni rakastui minuun ollessani liki satakiloinen (olen 165cm pitkä), mutta rakastaa edelleen kun olen vain 60-kiloinen?
Mitä merkitsee paino kun kaksi ihmistä tulee näin hyvin toimeen keskenään?
Mieheni oli itse tuhdimpi kun tavattiin, nyt on myös laihtunut ja komeampi kuin koskaan :)
Ja kauniiksi hän minua kehuu joka ikinen päivä.
että mieheni rakastui minuun ollessani liki satakiloinen (olen 165cm pitkä), mutta rakastaa edelleen kun olen vain 60-kiloinen? Mitä merkitsee paino kun kaksi ihmistä tulee näin hyvin toimeen keskenään? Mieheni oli itse tuhdimpi kun tavattiin, nyt on myös laihtunut ja komeampi kuin koskaan :) Ja kauniiksi hän minua kehuu joka ikinen päivä.
Siten se on mahdollista. Et sä 100-kiloisena mitään hunksia oliskaan saanu ;)
Lihavuus kertoo jotenkin ihmisestä sen ettei jaksa pitää itsestään huolta, laiskuus, itseisarvon puuttuminen ym. En minäkään mitään kaljamahaista ukkoa haluaisi.
Kaikki ei ole ns.hunksien perään. Yleensä niiltä puuttuu sitten jotain korvien välistä.
Niin se vaan on, mutta niin varmaan moni nainenkin haluaa suht kunnossa olevan miehen. Kertoo paljon ihmisestä, itsetunnosta, itsekurista jne.