promilleja 0,5. imetätkö?!
Kommentit (42)
Jos miehesi (olettaen siis selvinpäin)tarjoutuu antamaan vauvalle yöllä sinun pakastettua maitoasi niin ota apu vastaan!Ihana mies.Olen itse neljän äiti,en näe pahaa jos imetätät parin siiderin jälkeen,mutta saisitpahan itsekin nukkua,eikä vauva saa vereensä alkoholia :)
otti muutaman????????????????????????????????????????????????????????????????+
mutta ehtii nukkua ennen kolmee, eikä sen hormoonit tee sitä hermoheikoksi..
ei teitä tolloja jaksa käsittää....
USKOKAA jo, siinä maidossa ei oo alkoholia ees nimeksi. Se ei vaikuta vauvaan mitenkään.
Ainoastaan se, että olet liian huonossa kunnossa vauvaa hoitamaan voi olla este.
terveisin 25 vuotta tätä samaa asiaa saarnannu. Edelleenki akat on yhtä tyhmiä.
nyt oot nauttinut liikaa. Mulla tuli jo mieleen munsalan kansallispukukin.
aina on varalla ollut maitoa joku roti sentää..
Lypsän maidon pois ja imetän vasta vesiselvänä, puhdasta maitoa. En myöskään tätä ennen käsittelisi vauvaa, ellei olisi aivan pakko.
Olen jostain syystä todella tarkka näissä asioissa...
Jos imetät 1,5 promillen humalassa niin että vauva juo 150ml (eli aika paljon) saa vauva saman verran alkoholia kuin on 5ml keskiolutta, eli noin teelusikallisessa. Enemmän alkoholia on Jekovit-tipoissa, päiväannoksessa.
Jos et usko minua mene mihin tahansa apteekkiin ja pyydä laskemaan tämä sama verrannolla. Me ollaan tunnetusti parempia lääkelaskuissa kuin sh:t :)
En oo imettänyt koskaan ottaneena, aina on varalla ollut maitoa joku roti sentää..
susta mitään pyhimystä tee.
ei teitä tolloja jaksa käsittää.... USKOKAA jo, siinä maidossa ei oo alkoholia ees nimeksi. Se ei vaikuta vauvaan mitenkään. Ainoastaan se, että olet liian huonossa kunnossa vauvaa hoitamaan voi olla este. terveisin 25 vuotta tätä samaa asiaa saarnannu. Edelleenki akat on yhtä tyhmiä.
muutes minäkään tota tiennyt ettei äitin juominen vaikuta äidinmaitoon mitenkään kuin vasta tän neljännen kanssa.ja vanhin lapsi jo 12 vuotta!
näistä asioista ei vaan puhuta missää! kyllä harmittaa aikasemmat turhat pumppaukset ja syyllisyyden tunteet!!
Ainoa etten sellaisena yönä ole nukkunut vauvan kanssa perhepedissä, vaan suosiolla noussut ylös, imettänyt ja laittanut vauvan omaan petiin :)
Niin harvoin oli tuollaisia öitä (taisinpa peräti kerran ottaa kuopuksen imetysaikana).
Mutta ainoa vain etten uskaltanut nukkua vauvan vieressä. Pystyin kyllä vauvaa käsittelemään.
omassa sängyssä perhepedin sijaan
ap
ei kukaan.. mutta en imettäis ikinä lastani jos olisin ottanut,mieluummin tarjoaisin maitoa pullosta kun imettäisin,onneksi en oo hullu kuten jotkut muut!
ei kukaan.. mutta en imettäis ikinä lastani jos olisin ottanut,mieluummin tarjoaisin maitoa pullosta kun imettäisin,onneksi en oo hullu kuten jotkut muut!
lähettää tännepäin sitä maitoa tulemaan, jos siitä löytyy prosentteja, vaikka niinku enemmän ku simasta?
oikeesti ap olet ihana kun välität asiasta ja oot pumpannut vauvalle maitoa ym
oikein ihana äiti!! olet ansainnut ne muutamat siiderisi tms
Varsinkin kaikki höyrypäät, jotka eivät tajua, että höyryävät ihan suotta...