Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ilotulitteilla itsensä teloneet huvittavat

Vierailija
31.12.2010 |

Ei voi kuin nauraa jo etukäteen kaikille tänään silmänsä menettäville.

Harvoin otetaan esille, että idiootti ei ole käyttänyt mitään suojaimia ja muutenkin urhoillut räjähteiden kanssa.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
31.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

suojalaseista on yleensä noiden uutisointien yhteydessä puhuttu. Siis kerrottu, että uhrilla ei ollut suojalaseja. Ja sillon yhdenkin kerran oli pojat rakentaneet pommeja itse, ja sit piti oikein lehdissä esiintyä ja valitella, kuinka ilotulitteet aiheuttivat vammoja. Kyllä siinä lukija heti tajusi, että oli pojille ihan oikein.

Vierailija
2/12 |
31.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
31.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harvoin otetaan esille, että idiootti ei ole käyttänyt mitään suojaimia ja muutenkin urhoillut räjähteiden kanssa.

Minä taas nauroin ihan simona kun se kaukosäätimen syönyt koiranpentu tapettiin. Siitäs sai!

Myöskin se kohta elokuvassa kun "Bambin" äiti ammuttiin aiheutti hörötyskohtauksen!

Vierailija
4/12 |
31.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

niille, jotka eivät ole yhtään rakettia itse ampuneet, vaan vaikka kaupungilla kävellessään saaneet raketin silmäänsä. Semmoistakin nimittäin on sattunut.

Nauratko kaikille niille, jotka poistuvat seuraavien parin vuorokauden aikana kodistaan ilman suojalaseja?

Nauratko myös liikenneonnettomuuksissa loukkaantuneille? Mitäs läksivät, kaikkihan tietävät että liikenteessä voi loukkaantua.. vai mitä?

Vierailija
5/12 |
31.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

silpoutuneet ihmiset eivät naurata minua mitenkään. Eivätkä muuten vammaisetkaan.

Vierailija
6/12 |
31.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä taas nauroin ihan simona kun se kaukosäätimen syönyt koiranpentu tapettiin. Siitäs sai!

Myöskin se kohta elokuvassa kun "Bambin" äiti ammuttiin aiheutti hörötyskohtauksen!

Vierailija
7/12 |
31.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

niille, jotka eivät ole yhtään rakettia itse ampuneet, vaan vaikka kaupungilla kävellessään saaneet raketin silmäänsä. Semmoistakin nimittäin on sattunut.

Nauratko kaikille niille, jotka poistuvat seuraavien parin vuorokauden aikana kodistaan ilman suojalaseja?

Nauratko myös liikenneonnettomuuksissa loukkaantuneille? Mitäs läksivät, kaikkihan tietävät että liikenteessä voi loukkaantua.. vai mitä?

Onko sieltä kotoa pakko poistua jos ulkona ei ole turvallista?

Vierailija
8/12 |
31.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

niille, jotka eivät ole yhtään rakettia itse ampuneet, vaan vaikka kaupungilla kävellessään saaneet raketin silmäänsä. Semmoistakin nimittäin on sattunut. Nauratko kaikille niille, jotka poistuvat seuraavien parin vuorokauden aikana kodistaan ilman suojalaseja? Nauratko myös liikenneonnettomuuksissa loukkaantuneille? Mitäs läksivät, kaikkihan tietävät että liikenteessä voi loukkaantua.. vai mitä?

suurin osa tapaturmista sattuu kaiketi kotona.

Vierailija
9/12 |
31.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

niille, jotka eivät ole yhtään rakettia itse ampuneet, vaan vaikka kaupungilla kävellessään saaneet raketin silmäänsä. Semmoistakin nimittäin on sattunut. Nauratko kaikille niille, jotka poistuvat seuraavien parin vuorokauden aikana kodistaan ilman suojalaseja? Nauratko myös liikenneonnettomuuksissa loukkaantuneille? Mitäs läksivät, kaikkihan tietävät että liikenteessä voi loukkaantua.. vai mitä?

suurin osa tapaturmista sattuu kaiketi kotona.

Tuskin

Vierailija
10/12 |
31.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

empaattinen ihminen kerrassaan!

Vierailija
11/12 |
01.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://www.uusisuomi.fi/kotimaa/107923-ilotulite-rajahti-miehen-naamall…

Kumpikaan idiootti ei käyttänyt suojalaseja, ja toisen idiootit vanhemmat antaneet raketteja alaikäiselle.

En voi sanoa että toivon pikaista paranemista. Ei nämä asiat hyssyttelemällä paremmaksi muutu, kuten ei mikään muukaan asia.

Vierailija
12/12 |
01.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

<a href="http://www.uusisuomi.fi/kotimaa/107923-ilotulite-rajahti-miehen-naamall…" alt="http://www.uusisuomi.fi/kotimaa/107923-ilotulite-rajahti-miehen-naamall…">http://www.uusisuomi.fi/kotimaa/107923-ilotulite-rajahti-miehen-naamall…; Kumpikaan idiootti ei käyttänyt suojalaseja, ja toisen idiootit vanhemmat antaneet raketteja alaikäiselle. En voi sanoa että toivon pikaista paranemista. Ei nämä asiat hyssyttelemällä paremmaksi muutu, kuten ei mikään muukaan asia.

mutta viisastelu on helppoa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan kahdeksan