Kuinka moni rikkoo lakia ja antaa alle 18v
Kommentit (28)
No minä en anna, mutta en pidä sitä kovin suurena rikoksena, jos joku antaa alaikäisensä sytyttää ja ampua raketin...
kuinka moni päästää lapsensa tonne kylille omin päin niiden tulitteiden kanssa?
mutta meillä 6- ja 8- vuotiaat saavat polttaa aikuisen valvonnassa tähtitikkuja.
Tämä on myn henkilökohtainen protesti yhteiskuntaa vastaan :)
Meidän 17,5 v ampuu pari rakettia pihassa.
kahdeksanvuotiaan kanssa kaikki mahdolliset paukut pommeista patoihin ja raketteihin. Yksin en tosin päästä häntä tulitteiden kanssa hetkeksikään.
miksi kuvittelette, että tämä laki ei koske juuri teidän perhettä?
ollaan vaan ammuttu raketteja yhdessä jo 14v ja aijomme jatkaa tuota, rikotaan siinä lakia tai ei.
Samoten annan 5v pidellä tähtisädetikkua ja en kuvittele että laki ei koske meitä.
Mutta hei. Meidän 14v pelaa myös skate II pleikalla ja sekin on k-16 eli meillä rikotaan lakia ihan urakalla. Lapset kasvaa ihan vinoon...
ikinä puhunut kännykkään kun ajaa autoa?
Palovammat ja silmän menetykset ovat siis pienempi paha kuink-7 ja lapsi on 5v, outoa!!
palavia tähtisadetikkuja käsissään. Toivottavasti poliisit ei ratsaa.
yhdessä ampuvat. Isä apuu tietenkin isot raketit ja muut ollaan kaukana katsomassa. Pikku paukkuja lapset saavat ampua valvotusti itse. Niin mekin lapsena saatiin ja kivaahan se on!!!
Missä menee raja, terviiko lakia noudattaa? ap
Mä mietin just aamulla sitä, että tuskin kerrasta muutosta tapahtuu vaikka lakeja säädetäänki, mutta esim. meiedän lastenlapset saattaa jo olla sitä ikäluokkaa että eivät ammu raketteja.
Suojalasien käyttö taas luulis olevan sellainen lakimuutos että sitä noudatettas juuri maalaisjärjellä ajateltuna ja suojalasejahan on käytetty aikapaljon ilman lakejakin..
Luulen että muutokset vie kuitenkin oman aikansa.
Ja meilläkin on tähtisädetikkuja sekä raketteja ammuttavaksi, myös murkuille.
ym. siis lähes kaikkea. isot raketit ammun minä itse. Eikä pelota vammat kun on suojalasit.
Ajan myös ylinopeutta ja puhun kännykkään ajaessa. Olen anarkistimutsi.