Olen ihastunut itseäni lähes kymmenen vuotta nuorempaan mieheen.
Olen naimisissa ja kolmen ison lapsen äiti enkä mikään teinityttö todellakaan.
Mieskin on selvästi ihastunut minuun, mutta eihän tämän ruokkimisessa mitään järkeä ole. Avioliittoni on hyvä.
Kommentit (16)
Minuun taas on ihastunut itseäni 11 vuotta nuorempi mies. Eikä minulla ole mitään aikomusta rikkoa avioliittoani hänen takiaan.
ja minun mieheni ihastunut lähes 10v vanhempaan naiseen,joka on kans naimisissa ja 3 lapsen äiti.ja nainenkin myöntänyt ihastuneensa mieheeni.Ja tämä nainen sanonut ettei halua loukata omaa miestään,mutta minuapa on loukannutkin syvasti.Eikä hän tule saamaan sitä koskaan minulta anteeksi.
Mieheni kävi tämän kyseisen naisen perheessä kaksi päivää sitten työasioissa.
Tämä kyseinen nainen ei ole miehelleen puhunut asiasta.Mutta minun mieheni kertoi minulle asian niinkuin se on ja ei halua että menee kaveripohjalta pidemmälle.olen lukenut heidän tekstarit ym.
Meillä on perhe johon kuuluu lapsia ja 2 aikuista.Miehelläni ei ole mitään aikomusta rikkoa meidän perhettä,mutta en vaan enää pysty 100% luottamaan häneen.
Tällä kyseisellä toinen aviomies menossa.Varmaan ajattelee,että kolmas kerta toden sanoo...
ja minun mieheni ihastunut lähes 10v vanhempaan naiseen,joka on kans naimisissa ja 3 lapsen äiti.ja nainenkin myöntänyt ihastuneensa mieheeni.Ja tämä nainen sanonut ettei halua loukata omaa miestään,mutta minuapa on loukannutkin syvasti.Eikä hän tule saamaan sitä koskaan minulta anteeksi. Mieheni kävi tämän kyseisen naisen perheessä kaksi päivää sitten työasioissa. Tämä kyseinen nainen ei ole miehelleen puhunut asiasta.Mutta minun mieheni kertoi minulle asian niinkuin se on ja ei halua että menee kaveripohjalta pidemmälle.olen lukenut heidän tekstarit ym. Meillä on perhe johon kuuluu lapsia ja 2 aikuista.Miehelläni ei ole mitään aikomusta rikkoa meidän perhettä,mutta en vaan enää pysty 100% luottamaan häneen. Tällä kyseisellä toinen aviomies menossa.Varmaan ajattelee,että kolmas kerta toden sanoo...
ja taas haisee kilometrien päähän asenne, että se nainen on hutsu kun on ihastunut mutta oma mies on vastuullinen aikuinen....
ihastus. Tosin en kuvittelekaan että meidän välillämme voisi olla mitään. Kunpahan nautin siitä että joku on minusta edes hieman kiinnostunut.
Mies olisi halunnut nyt uutena vuotena virallistaa suhteemme menemällä kihloihin, mutta lähdin karkuun. Syynä on se, että olen ihastunut itseäni 7 vuotta nuorempaan mieheen, ja se tunne on molemmin puolinen. Joku tässä vielä polttaa näppinsä, ja se joku olen aika varmasti minä...
iäisyys kun olen tuntenut ketään kohtaan mitään tällaista, perhosia vatsassa jne.
Mies on vapaa, joten hän on luonnollisesti vapaa ihastumaan keneen haluaa.
ap
ja minun mieheni ihastunut lähes 10v vanhempaan naiseen,joka on kans naimisissa ja 3 lapsen äiti.ja nainenkin myöntänyt ihastuneensa mieheeni.Ja tämä nainen sanonut ettei halua loukata omaa miestään,mutta minuapa on loukannutkin syvasti.Eikä hän tule saamaan sitä koskaan minulta anteeksi.
Mieheni kävi tämän kyseisen naisen perheessä kaksi päivää sitten työasioissa.
Tämä kyseinen nainen ei ole miehelleen puhunut asiasta.Mutta minun mieheni kertoi minulle asian niinkuin se on ja ei halua että menee kaveripohjalta pidemmälle.olen lukenut heidän tekstarit ym.
Meillä on perhe johon kuuluu lapsia ja 2 aikuista.Miehelläni ei ole mitään aikomusta rikkoa meidän perhettä,mutta en vaan enää pysty 100% luottamaan häneen.
Tällä kyseisellä toinen aviomies menossa.Varmaan ajattelee,että kolmas kerta toden sanoo...
Mies on ollut rehellinen, nainen ei ole tunteilleen voinut mitään, mutta ei kuitenkaan ole teidän välejä onnistunut sotkemaan..tai no on se jollain tapaa onnistunut.
Meillä oli hieman samalainen tilanne. Mieheen oli ihastunut nainen ja tämän ihastumisen näin myös minä hänestä. Hän lähetteli miehelleni tekstareita ja lopulta ehdotti tapaamista. En tiedä oliko mieheni myös ihastunut häneen, mutta kaiken tuon kertoi itse minulle. Sanoin suoraan etten voi aikuista miestä kieltää menemästä tapaamaan tätä naista, mutta kolmanneksi pyöräksi en aio alkaa ja se on hänen tehtävä selväksi sille naiselle. En tiedä tapasivatko he, mutta puhelut ja tekstarit ovat loppuneet ja tällä naisella on nyt oma mies. Enempää en edes tahdo tietää. En syytä asiasta miestäni hän ei minua loukannut, vaan oli alusta asti rehellinen. Arvostan myös tätä naista että ymmärsi siirtyä elämässä eteenpäin. Minun ei asiaan selvittelyyn tarvinnut sotkeutua ollenkaan..en olisi tahtonutkaan.
Kummassakinhan näissä on vikaaja laitoinkin etten voi luottaa omaan mieheeni täysin ja hän ymmärtää sen.Rakastaa minua täysillä,mutta kokoajan tuo nainen kummittelee lähipaikkakunnalla.
Nainen tietää miten olen asiaan suhtautunut ja haluaisinkin että hän tulee minulle kertomaan henkilökohtaisesti minkälaiset tunteet ovat miestäni kohtaan.(Voihan minun miehenikin minulle valehdella,että ei meillä ole mitään.)
Sukuni ja ystäväni eivät tiedä asiasta mitään,enkä halua lähisukulaisteni sekaantuvan asiaan.Eikä se heille kuulu.
Ja onko kukaan velvollinen niitä toiselle selvittämään ?
ole oikeutta. Heidän tunteensa ovat heidän välisiään.
Mä en missään tapauksessa aio mieheni kanssa tätä asiaa käsitellä. Tämä on mun oma juttuni.
ap
haluaisinkin että hän tulee minulle kertomaan henkilökohtaisesti minkälaiset tunteet ovat miestäni kohtaan.
Ihastunut 8 vuotta nuorempaan ja olen 24v ja tämä on molemmin puolista.
Ihastunut 8 vuotta nuorempaan ja olen 24v ja tämä on molemmin puolista.
nyt teillä on hyvää aikaa tutustua toisiinne.
Muista, että alaikäisestä tulee rangaistus...älä vie pidemmälle.
Oma esikoiseni on vain pari vuotta nuorempi...
En ole vuoteen edes nähnyt (paitsi facebook-kuvia käynyt vakoilemassa) enkä yhteyttä pitänyt, mutta joka päivä vaan ajattelen ja kaipaan.
Näin siksi että kerrankin elämässä tuli vastaan ihminen joka oli minulle huomaavainen (ja asian tekee vielä tärkeämmäksi se että hän on ihan tavallinen hunsvontti amiskundi joka ei todellakaan ole kaikille ystävällinen). Kun täällä kotona saa mieheltä koko ajan lokaa ja paskaa niskaan niin sitä kokemusta on ihan pakko muistella että pysyy hengissä :(
on tietysti niin huomaavainen koska olet hänen äitinsä ikäinen! Ei siinä takana varmaankaan ole muuta.