Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä mieltä nimestä Axel?

Vierailija
31.12.2010 |

On harkinnassa pojalle.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
31.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun vanhemmat Päivi ja Pekka Lindfors antaa lapselleen nimeksi Axel Lindfors.

suomalaisittain sitten Aksel, en pidä muodosta Akseli koska siitä tulee mieleen se auton osa, missä pyörät ovat kiinni (blondimainen selitys). Onko Aksel sitten ihan tyhmä? Ryotsinkielinen sukunimi kuitenkin, vaikka suomenkielisiä ollaan.

Vierailija
2/15 |
31.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sukunimi tosiaan ruotsinkielinen niin kyllä voi antaa Axel-nimen ihan hyvin. Sanoiko ap että heillä on nimet Pekka ja Päivi :D.

Esim mulla on sellainen ruotsinkielinen sukunimi ja niin "hankala" että siihen ei yksinkertaisesti käy kuin tosi harva perinteinen suomalainen etunimi, siis ihan oikeesti!!! Pekka/Päivi kuulostais siihen yhdistettynä ihan naurettavalta :). Mulla on kaikki kolme etunimeä tästä syystä ruotsinkielisiä (etunimi lyhyt kansainvälinen) vaikka olenkin suomenkielinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
31.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko et tulee joka toisella vastaan. En ole mikään hirveä x:n fanittaja, mutta kokonaisuutena ihan hyvä ratkaisu jos kerran sukunimikin mätsää.

Vierailija
4/15 |
31.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun hamsterin nimi :D

Vierailija
5/15 |
31.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihmisen naamioimista joksikin mitä hän ei ole. Sitten nämä Linus Viktor Evert Björkit ym. sopertaa että "jaa taalar intte svenska" kun ihmiset olettavat heitä ruotsinkielisiksi.

Suomalainen etunimi käy ihan mihin tahansa sukunimeen.

Jos sukunimi tosiaan ruotsinkielinen niin kyllä voi antaa Axel-nimen ihan hyvin. Sanoiko ap että heillä on nimet Pekka ja Päivi :D.

Esim mulla on sellainen ruotsinkielinen sukunimi ja niin "hankala" että siihen ei yksinkertaisesti käy kuin tosi harva perinteinen suomalainen etunimi, siis ihan oikeesti!!! Pekka/Päivi kuulostais siihen yhdistettynä ihan naurettavalta :). Mulla on kaikki kolme etunimeä tästä syystä ruotsinkielisiä (etunimi lyhyt kansainvälinen) vaikka olenkin suomenkielinen.

Vierailija
6/15 |
31.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

90-luvulla.

Vierailija
7/15 |
31.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
8/15 |
31.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Akseli-version

Vierailija
9/15 |
31.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta sukunimi onkin ulkolainen, niin sopii paremmin..

Vierailija
10/15 |
31.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
11/15 |
31.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

antaisin mieluummin ihan Akselin, suomalaisittain =)

Vierailija
12/15 |
31.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

suomalaisittain sitten Aksel, en pidä muodosta Akseli koska siitä tulee mieleen se auton osa, missä pyörät ovat kiinni (blondimainen selitys). Onko Aksel sitten ihan tyhmä? Ryotsinkielinen sukunimi kuitenkin, vaikka suomenkielisiä ollaan.

Vierailija
13/15 |
31.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
14/15 |
31.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

yks todella lihava Axel, joten yhdistän nimen siihen lihavuuteen... :S Ja myös se superärsyttävä Axl Smith tulee mieleen!!

Mutta jos yritän olla ajattelematta näitä, niin nimi on ihan ok. Ei mikään loistava, mutta ok.

Vierailija
15/15 |
31.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

se superärsyttävä Axl Smith tulee mieleen!!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme yhdeksän