Mikä olisi sellainen asia, jonka takia sinä et tulevaisuudessa
ottaisi aikuiseen lapseesi yhteyttä jouluaattona? Mitä niin pahaa lapsesi voisi tehdä? Minä en keksi sellaista asiaa.
Kommentit (6)
mut jos se esim asuis kaukana ja mä oisin ollut sen kanssa yhteydessä just aatonaattona, niin miksi ihmeessä tarvis soitella heti aattona uudestaan?
toimimaan lennättimenä 50+ pojan ja 80+ äidin välillä. En tosiaan tajua, mistä on kyse. Äiti lähettää mulle jouluna ja poikansa
synttäreinä "kukkarahat" ja patistelee kirjoittamaan "rakkaat terveiset" mutta taas toisaalta haukkuu minulle pojan -nykyisen aikamiehen- mennen tullen väärien valintojen (mm.epämieluisa vaimo) takia. Ja poika on yhtä uppiniskainen. Kyse saattaa olla myös perintöasioista, en ole varma... No, omaa poikaani en kohtelisi noin. Ja toivon, ettei hänkään minua.
Paljon puuhaa aattona, joulun alla soiteltu paljon ja sitten vaan hajamielsyyttäni saattaisin unohtaa. Tai muistaisin vasta niin myöhään, etten kehtaisi soittaa enää.
Ei mikään hyvä syy ja varmasti lapsella ois syytä loukkaantua, mutta voisin hyvin kuvitella itselleni käyvän noin. Itse asiassa olen aika varma, että oma äitini on jonain aattona jättänyt soittamatta.
olisi murhannut sisaruksensa? Pahoinpidellyt sut?