Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä 9v lapselle uusia kavereita?

Vierailija
30.12.2010 |

Mulla alkaa mennä hermo kun lapsen bestis on kova komentelemaan (saattaa tulla meille vieraaksi/yökylään ja kamala komentelu tai pompottelu alkaa kuulua lastenhuoneesta samantien, ei kivaa kuunneltavaa) enkä jaksaisi tuollaista enää ollenkaan. Luokkakaverit asuu kauempana joten mitään ex tempore treffejä ei oikein voi sopia. Harrastuskaverit asuvat toisella paikkakunnalla. Mulla ei ole edes autoa että veisin lasta muille kylään enkä oikein uskalla ihan vieraaseen paikkaan päästääkään kun kummatkaan nuo seudut ei ole tuttuja lapselle. Tässä lähellä asuu oikeastaan vain tuo bestis ja yksi toinen kaveri joka on vielä huonompaa seuraa kun paras kaveri.

Mistä tuon ikäiset niitä kavereita saa, jos koulusta ei onnaa? Olen yrittänyt patistaa tyttöä tutustumaan vaikka vähän eri ikäisiinkin luokkatovereihin jotka asuisivat kuitenkin lähempänä meitä, mutta ei ole onnistunut.

Sitten jos tuon komentelevan kaverin ajaa meiltä pois niin lapsi itkee kun ei ole ketään kaveria. Mutta onko tuo sitten sen arvoista ystävyyttä tuollainenkaan?

Mitä ihmettä sitä keksisi?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
30.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja vie lähellä oleviin harrastuksiin, joissa tutustuu lähialueen lapsiin.

Vierailija
2/3 |
30.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja entisessä luokassa oli yksi lupaava kaveri mutta lapsi ylläpiti välejä mieluummin näihin kahteen joten jäi suht etäiseksi tuohon kiltinoloiseenkin. Olen yrittänyt patistaa ottamaan yhteyttä että menisivät yhdessä vaikka kirjastoon, jossa sattumalta syksyllä törmäsivät ja kaveri tuli meille leikkimäänkin sieltä mutta välit eivät tahdo tiivistyvän. ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
30.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hanki auto

Ja tuo harrastus on meidän lähellä, kaikki muut vain tulevat kauempaa. ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme yhdeksän