Ihminen joka loukkaa toisia
koko ajan, onko hänellä itsellä paha olo? vai miksi tekee niin? EIKÄ KOSKAAN PYYDÄ ANTEEKSI
Kommentit (6)
hän arvostelee aina kaikkia, oli kyse sitten työstä, talosta, lasten hoidosta tai ihan mistä tahansa. kaikissa on jotain vikaa. minulle hän haukkuu ihmisiä, joita en edes tunne. sellainen on todella rasittavaa seuraa/kuunneltavaa, mutta onneksi ei usein nähdä!
eikä siksi edes tiedä mitä on anteeksipyytäminen
...mun miesystävässä on samaa piirrettä ja olen ymmärtänyt sen olevan jonkinlainen puolustautumiskeino --- tai sitten narsismia?!
että itse loukkaan aika useinkin ihmisiä. En vaan tajua sitä itse vaan olen yrittänyt sanoa jotain hauskaa (tai sitten jutella normaalisti). Mulla ei vaan ole kai samanlaista suodatinta kuin suurimmalla osalla ihmisistä :(
Tunnen parikin sen verran ylimielistä ihmistä, etteivät he oikeasti tajua loukkaavansa. Sitten se sama asia heille tehtynä kuitenkin on verinen loukkaus. Jonkinlainen puute empatiakyvyssä se heillä on. Toinen etenkään ei ole yhtään ilkeä, vaan ei ihan vilpittömästi tajua. Ja jos sanoo, että tuo muuten loukkasi, hän katsoo toista säälivästi kuin hänellä (siis sillä toisella, loukkaantuneella) olisi jokin henkinen ongelma. :D
"Jotkut kokee minkä tahansa sanomisen loukkaamisena"
- ihan tiedoksi: jotkut onnistuu sanomaan ihan mitä tahansa ilmehtien loukkaavasti, tai sellaisella äänensävyllä/otteella että "kylläpä sä oletkin ihan vitun tyhmä ihminen"