Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies sulkeutuu toiseen huoneeseen ajattelemaan toista naista. Vakavaa?

Vierailija
30.12.2010 |

On vain muutaman illan viikon illassa kotona ja senkin ajan käyttää oluen litkimiseen toisessa, omassa huoneessaan, ja haaveilee toisesta naisesta. Onkohan vain ohimenevä huuma, kestänyt puolisen vuotta?

Ei ole suoranaisesti tunnustanut mitään, mutta tunnen kyllä miheheni...

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
30.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sinun olisi helpompi kysyä kuin täältä.

Vierailija
2/7 |
30.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä siis itse teen tuota, ja olen tehnyt jo pari kuukautta. Menen yksikseni makkariin kirjoittamaan päiväkirjaa ja haaveilemaan toisesta miehestä. Olen pussaillut hänen kanssaan ja fantasioin siitä, mutta en missään nimessä aio harrastaa hänen kanssaan seksiä tai varsinkaan jättää miestäni.

Tuntuu vain että tällaisella keski-ikäisellä mammalla on niin vähän seksifantasian aiheita että kannattaa ottaa ilo irti siitä mitä keksii...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
30.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja haluaa olla loppu elämänsä mun kanssa. Mä en silti tajua, että mitä iloa on jostain seksifantasioista, joita joltain muulta saa. Mä en ikinä suostuisi pettämään vain sen takia, että saisin jotain mistä haaveilla!! Valaiskaas nyt vähän, onko kuinka yleistä tällainen!!

ap

Mä siis itse teen tuota, ja olen tehnyt jo pari kuukautta. Menen yksikseni makkariin kirjoittamaan päiväkirjaa ja haaveilemaan toisesta miehestä. Olen pussaillut hänen kanssaan ja fantasioin siitä, mutta en missään nimessä aio harrastaa hänen kanssaan seksiä tai varsinkaan jättää miestäni. Tuntuu vain että tällaisella keski-ikäisellä mammalla on niin vähän seksifantasian aiheita että kannattaa ottaa ilo irti siitä mitä keksii...

Vierailija
4/7 |
30.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

enkä myöskään yritä väittää että käytökseni olisi soveliasta. Ei tietenkään ole.

Syy miksi itse yritän kehitellä näitä fantasioita on se etten ole tuntenut vuosikausiin mitään seksuaalista intohimoa miestäni kohtaan, ja koen tarvitsevani jotain ylimääräistä ajateltavaa jotta ylipäänsä saan mitään riemua irti seksistä hänen kanssaan. En pysty monien muiden naisten lailla fantasioimaan esim. julkkiksista, olen yrittänyt mutta se ei toimi.

Se missä kohtaa itse olen tietysti mennyt liian pitkälle on se pussailu. Ajatukset mielestäni eivät ole liian pitkälle menemistä.

Vierailija
5/7 |
30.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei toisen ajatuksia voi, eikä saa kontrolloida, jotain "omaakin" oltava

Vierailija
6/7 |
30.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

suostuisi elämään miehen kanssa siten, että kummankin ajatukset ovat jossain toisessa. Saatika että vain toisen.

Ap vaikuttaa naiselta, joka sietäisi mieheltään luultavasti mitä tahansa. Minä heittäisin jo pellolle, jos mies ei itse ymmärrä lähteä.

Vierailija
7/7 |
30.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän vain on mies, jolle ei ole koskaan yksi nainen riittänyt. Minulle on luvannut olla uskollinen, mutta koska on aiempaa puolisoaan pettänyt, arvaan että tekee sitä nyt minullekin. Hän ei aio jättää eikä sillä toisella suhteella ole mitään tekemistä rakkauden kanssa, mutta kyllähän tämä satuttaa tosi paljon.

ap

suostuisi elämään miehen kanssa siten, että kummankin ajatukset ovat jossain toisessa. Saatika että vain toisen. Ap vaikuttaa naiselta, joka sietäisi mieheltään luultavasti mitä tahansa. Minä heittäisin jo pellolle, jos mies ei itse ymmärrä lähteä.

suostuisi elämään miehen kanssa siten, että kummankin ajatukset ovat jossain toisessa. Saatika että vain toisen. Ap vaikuttaa naiselta, joka sietäisi mieheltään luultavasti mitä tahansa. Minä heittäisin jo pellolle, jos mies ei itse ymmärrä lähteä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi seitsemän