Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Missä tapasit miehesi?

Vierailija
30.12.2010 |

... ja minkä ikäisenä?

Ihan vaan mielenkiinnosta kyselen =) sanotaan, että baarista ei muka miestä löytäisi. no mistäs sitten? :D

itse olen ne muutamat kenen kanssa olen _seurustellut_ löytänyt kavereiden kautta.

mutta nyttenkin tilanne on se, että minä ja työkaverit ollaan kaikki tähän kaupunkiin muuttaneita, ja sellaista kaveripiiriä ei täällä ole, että vipinää saisi järkättyä :/

Kommentit (38)

Vierailija
21/38 |
30.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis irc galleriassa.

Itse olin melkein 16v ja nainen 15v.

Nyt 1 lapsi, toinen tulossa piakkoin,

olen 22v ja vaimo melkein vuoden nuorempi.

En uskoisi enää tapaavani ketään vaimo ainesta galleriasta.

Vierailija
22/38 |
30.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta mä tapasin mieheni lukiossa, olin 18-vuotias.

Mä tunnen kyllä useammankin pariskunnan, joka on tavannut toisensa baarissa, joten kyllä sieltäkin saattaa onni löytyä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/38 |
30.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävi niin, että juostiin suoraan toistemme syliin kuin magneetit olisivat vetäneet toisiamme puoleensa.

Oltiin 20- ja 22-vuotiaita.

Sittemmin 3 lasta ja ikuinen rakkaus, vetovoima, yhteensopivuus, mutta myös pahoja ongelmia, joiden takia ollaan nyt erossa.

Kumpikaan ei kelpuuta kuitenkaan muita, vaan molempien sydämet särkyneet. Mitähän pitäis tehdä?

Vierailija
24/38 |
30.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kanssa tavattu joskus muksuina. Mä olen kait ollut vaippaikäinen ja mies 7 vuotta vanhempi. Miehen äiti kun on minun ja siskojen lapsenvahtina toiminut joskus.

Mutta joo, periaatteessa baarissa tavattiin, siis seurustelua ajatellen. Oltiin tuossa paikallisessa ja lueskelin päivän lehteä tuopposen ääressä (ja vähän usemmankin =D) ja totesin äitipuolelleni, joka oli paikalla myös, että haluaisin erästä bändiä kuuntelemaan (joka siis esiintyi sinä päivänä tässä kaupungissa), mutta en halua mennä yksin. Eiköhän mies sitten todennut, että hän on menossa ja olen tervetullut mukaan =)

Muutamaa päivää myöhemmin tuli sitten viestiä, että olisi kiva lähteä kahville. Olin aika ällikällä lyöty, sillä en uskonut, että hän voisi minusta kiinnostua. Tosin muutamien mutkien kautta sain selville, että hän oli "haaveillut" minusta jo viimeiset pari vuotta =)

Nyt sitten ollaan naimisissa ja yksi yhteinen lapsi löytyy (plus yksi lapsi minun edellisestä liitostani).

Vierailija
25/38 |
30.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tapasin Bottalla opiskelijabileissä.

Ystäväpiirissä tavanneet; harrastuksissa, työpaikoilla, ystävien kotibailuissa ja toki baareissakin.

Vierailija
26/38 |
30.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt 35vuotiaita :)

Vierailija
27/38 |
30.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta en suinkaan sattumalta vaan työkaverini sinne houkuttelemana. Hän tunsi mieheni eli tällainen tutun tuttu -kuvio.

Vierailija
28/38 |
30.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollaan nyt oltu yhdessä 12 vuotta ja meillä on 2 lasta. Molemmat oli silloin lähes 30 vuotta.

Vierailija
29/38 |
30.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on oikein satustoori. 14 v yhdessä, 3 yhteistä lasta.

Vierailija
30/38 |
30.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhteisiä vuosia takana reilu parikymmentä.

Vierailija
31/38 |
30.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä 42 mies 41 ( ;

Vierailija
32/38 |
30.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt meillä ikää 47v ja 48v :-)

(Ja oltu naimisissa 26½v)

Vierailija
33/38 |
30.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin silloin 34v

Vierailija
34/38 |
30.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

High energy.

Vaikka oli mun lempibaari niin ei pitänyt sinä iltana olla siellä.

Mies samaten oli suunnitellut lähtevänsä toiseen paikkaa joten me ollaan naurettu että kohtalo laittoi meidät sinne.. ;)

Jälkeenpäin mies kertoi että sen armeijakaveri meinas ensin lähteä hakemaan mua mutta jäi johonkin jumiin ja ukko tuli sitten kiilas väliin.

Tässäkin on hyvää elämää vietetty sittemmin.

Ja ihan satasella menty alusta saakka vaikka ajattelis että järkevää olis vähän katsella mimmonen mies toinen on, on selvinnyt ja hyväksi todettu.

Voihan se oikea osua kohdalle vaikka missä. Baarissa on vaan helppo lähestyä, jos tulee pakit niin uutta koukkuun.

Vierailija
35/38 |
30.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidettiin olla silloin 20 ja 21. Mies oli sillä hetkellä töissä ja minäkin ihan muissa asioissa selvinpäin. Siitä on nyt yli 10v. aikaa ja 2 lasta.

Vierailija
36/38 |
30.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vuonna-94, minä 20- ja mies 23-vuotta.

Vierailija
37/38 |
30.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehen ilmoituksen ja kuukauden kirjoittelun jälkeen tavattiin ja nyt ollaan oltu 7 vuotta yhessä, reilu vuosi naimisissa ja yksi yhteinen lapsi. Olin tavatessa 24v. ja mies 25v.

Vierailija
38/38 |
30.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hengailtiin samassa porukassa ja siitä se sitten vähitellen lähti. Olin 33v.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi yhdeksän