mun vuoden vaihde rumana ja yksin
tukka roikkuu rasvaisena 5 cm juurikasvun kanssa. kulmat on kurtussa ja suu mutrulla. läskit hyllyy ja iho on täynnä arpia.
kukaan ei oe halunnut mukaan uuden vuoden viettoon, tuttavat kilvan kehuskelevat fb:ssä suunnitelmillaan kuinka ihanaa tulee olemaan. pyysin muutamaa kaveria meille, mutta eivät halunneet tulla.
mieli on täynnä mustaa ja masennusta ja huonommuuden tunnetta. huolta sairaasta läheisestä.
hyvää uutta vuotta.
Kommentit (8)
Kyllä sinun täytyy huolehtia itsestäsi aivan itse! Minä olen yleensä kotona kahdestaan lapsen kanssa ja ammutaan raketteja+syödään tacoja,miksi pitäisi jotain erikoisempaa edes järjestää?
Meillä nyt sikäli poikkeuksellinen vuosi että mennään äidilleni viikonlopuksi,eli ammutaan raketteja ja syödään tacoja kera äitini :D
hiusväripaketin ja Alkosta shampanjaa ja sitten pidät oikein hemmotteluillan itsellesi. Teet jotain hyvää syötävää myös.
Hyvää uutta vuotta sulle :)
että yleensä niillä jotka odottaa super ihanaa iltaa, menee kaikki pieleen..tai ainakin ilta osittain pilale. Näin on käynyt itselleni lähes aina, siksi olenkin lakannut odottamasta mitään.
Nyt käyt suihkussa, opettelet laittamaan hiuksesi hyvin. Laitat jotain kivaa päälle ja lähdet yksin liikenteeseen.
Minä päätin juuri että ensi uusi vuosi vietetään MINUN kavereiden kanssa ja minun suunnitelmien mukaan. Kolme uutta vuotta on mennyt miehen kavereiden ja suunnitelmien mukaan.
Av:lla on parhaimmat bileet!
Täällä nähdään, ota skumppa mukaan!
ja sillee.