Sisarpuolten katkeruus..
Isälläni on edellisestä liitostaan tyttö ja poika, ja tästä ns. uudesta liitosta minä. Emme koskaan oppineet lapsena tuntemaan toisiamme, koska isäni yksinkertaisesti "kielsi" isompien lastensa olemassaolon. No, nyt aikuisena olisin halunnut tutustua näihin sisaruksiin, mutta se ei ole niin helppoa. Erityisesti tämä siskopuoleni on minulle! niin katkera siitä, että olen saanut elää ydinperheessä johon kuului isä, ja hän taas on joutunut elämään yh-äidin kanssa. =(
Ensinnäkin; enhän minä tähän asiaan ole mitenkään syyllinen!
Toiseksi; uskon että hän yh-äidin lapsena suvun ympäröimänä on ollut ihan yhtä onnekas kuin minä ydinperheen lapsena, kaukana suvusta ja juoppojen vanhempien kanssa. =/
Mutta siis, pirun vaikea koittaa päästä väleihin suvun kanssa kun perheemme on ollut aina se eristyksissä oleva "hylkiöperhe".
Kommentit (24)
Luulisin, että jos omalle kohdalleni sattuisi moinen että sisarpuoleni ottaisi minuun yhteyttä, tottakai haluaisin mieluusti ainakin tavata hänet ja tutustua. Onhan hän kuitenkin sukua ja samaa verta kuin minäkin.
miksi siis heidän pitäisi olla sinun kanssasi tekemisissä? Todennäköisesti et ole mikään kiva tyyppi, jonka kanssa haluaa olla tekemisissä, joten ole kiltti ja jätä heidät rauhaan. Heistä on varmaan aika noloa uudestaan ja uudestaan yrittää selittää sinulle, että heillä on oma elämä, ihan ilman sinua.
miksi siis heidän pitäisi olla sinun kanssasi tekemisissä? Todennäköisesti et ole mikään kiva tyyppi, jonka kanssa haluaa olla tekemisissä, joten ole kiltti ja jätä heidät rauhaan. Heistä on varmaan aika noloa uudestaan ja uudestaan yrittää selittää sinulle, että heillä on oma elämä, ihan ilman sinua.
mistä tiedätte ettei ap ole kiva?
sisarukseni ovat halunneet tutustua minuun aiemmin mutta en tiennyt sitä, vanhempani estivät sen. Nyt siis katkeroituneita tästä.