154 cm ja 51 kg,pitäisikö mun mielestänne laihduttaa???
itsellä on sellainen olo ,että ihan ok,mutta joku kolmisen kiloa saisi lähtä...
Kommentit (40)
Itse olen samanpituinen kuin sinä ja painan 53 kg. Itselläni ihanne oisi 50kg, jenkkikset löytyy. En ole pyöreä mutta vähän pehmeähkö, enemmän kuitenkin siro kuin roteva, se on niin ruumiirakenteestakin kiinni. :)
Pituuden ja kilojen perusteella minä sanoisin, että hyvin voisit muutaman kilon pudottaa.
Kyllä tuosta sen 10-15kg joutaisi pois, niin et ois mallia virtahepo.
Mutta jos sulla on kropassasi hyvä olla niin älä laihduta, et todellakaan ole ylipainoinen. Itse olen 157cm ja 50kg, ja hoikka. Mulla on pienet rinnat,kapea lantio ja olen muutenkin sirorakenteinen, jos olisi muotoja niin painaisin väkisinkin enemmän. Jos olet vähänkään muodokkaampi niin varmasti näytät hoikalta noilla mitoilla vaikka oletkin pikkasen lyhyempi.
mutta ehdottomasti tiputan painon tästä 54kg:sta 45-46 kg:n. Sain toisen muksun kaksi ja puoli kk sitten. En viihdy yhtään kehossani. Olen mielestäni lihava.
kakskymppisenä painoin 45....nyt 30 lähenee ja muutaman kilon tietty sais pudottaa...ap
taisin eksyä väärään paikkaan, kun ei mulla ole tän tyyppisiä mielenterveysongelmia. Rakas ap, älä rupea laihduttamaan. :D
Onko nää jotkut anoroksia-bileet tässä ketjussa?
Täällä av:lla on se tietty porukka, jonka mielestä kaikkien muidenkin pitäisi ajatella kuin syömishäiriöinen.
päin vastoin olen erittäin tyytyväinen painooni ja niin on miehenikin. tosin olen myös pitkä...
herranjumala...on tämä mennyt sairaaksi. Hätinä 50kg painava ihminen miettii pitäisikö laihduttaa ja vielä sairaampaa on, että suurin osa neuvoo pudottamaan painoa, yksi jopa 15kg. 154/36, jestas saatana miten terveiltä mitoilta kuulostavat, lähinnä tulee mieleen kasvuvaiheessa oleva lapsi, joka on alkanut pituutta venähtämään ja paino siinä rytäkässä laahaa vähän perässä.
Ap on täysin normaalipainoinen. Jos harrastaa liikuntaa, kroppa on varmasti täysin sopusuhtainen, mutta jos taas ei ja tuntuu löysältä ja se haittaa, niin silloin vain liikunnan avulla kiinteyttämään ilman varsinaista (turhaa!) laihdutusta.
Menkäähän vähän itseenne.
tosin toivon kyllä etttuo 15 kilon pudotus on vain läppää, mutta tällä palstalla sitä ei tosiaan aina voi tietää.
Ihan puhtaan tieteellisesti perustellen painon ja pituuden perusteella BMI:si on noin 20 - 22, mikä on täysin normaali paino. Itse asiassa jos olisit pituuteesi nähden ideaalipainoinen sinun pitäisi painaa pari kiloa enemmän joten älä ihmeessä laiduta!
mä olen 160cm ja mulle tuo on ollu ihannepaino...nyt valitettavasti aika paljon enemmän :(
Mutta kannattaa mennä johonkin itsetunnon kohotukseen:D
no todellakin pitäis, Sun painon mukaan sun pitäisi olla joku 165-170cm pitkä.
Ai noin vähän?? Voi jeesus mitä pashaa. Mä oon 168cm, nyt on paino pudonnu 51 kiloon - ja mä oon ihan kamalan laiha, poskistakin luut töröttää. Vähänkään avonaisempaa kaula-aukkoa ei voi ees ajatella kun rintalastasta erottuu luut rumasti... Multa on kaikki rasva kadonnut, pelkkää lihaksensuikaletta ja jännettä koko mimmi. Joo, lihotuskuurilla olen (matka laihdutti) mutta tämä EI ole hyvä paino perushyväkuntoiselle naiselle! Joku 55kg vois alkaa olla jo jotakuinkin inhimillinen. Erittäin hoikka edelleen, mutta edes inhimillinen.
Mitä ihmeen anoreksiafaneja täällä pyörii?
Mä oon 153 cm ja painan 43kg ja se on ihan liikaa, oon kauhee plösö, sä oot sit ihan niinku virtahepo! Ajattele nyt itsekii.
jos 153/51 on läski virtahepo joka kaipaa liinkuntaa niin mä varmastikkin vastaan kolmea virtahepoa! xDDDD
Omat mitat on 170/76, tavoite paino näin aluksi 70, mutta silti, Rakas AP jos mulla olis sun mitat antaisin mitä vain!
Älä kuuntele näit anorektikko kitisijöitä
olla joku 165-170cm pitkä.