Naapurin yh löysi uuden miehen
Teininä lapsen saanut pimu, joka on tähänkin saakka hoidattanut lapsensa isovanhemmilla mutta nyt meni överiksi! Hän tapasi joulukuun alussa uuden miehen ja nyt on facebook-päivitykset täynnä rakkauden hehkutusta ja sitä että joulu ja uusivuosikin juhlittiin kahdenkesken sen kaikkein rakkaimman kanssa.
Lapsi vietiin isovanhemmille 17.12. ja lapsi ei ole nähnyt äitiään jouluna, synttärinä (täytti toissapäivänä 3 v) eikä uutenavuotenakaan näe, kun äiti on sen kaikkein rakkaimpansa kanssa =(
Kommentit (22)
Jos hän on itsekin todennut että lapsella on parempi vanhempiensa luona.
Jos hän on itsekin todennut että lapsella on parempi vanhempiensa luona.
Naapurin yh:n vanhemmat ovat perhetuttujani ja hekin kärsivät siitä että lapsi on heillä aina. Mutta he eivät uskalla oikein kieltäytyäkään.
jos ei ole äidiksi valmis niin miksi tekee lapsen? ei ole isovanhempien asia hoitaa aina.
Minun naapurin yh puolestaan ostaa jatkuvasti ruokajuomaksi maitoa, vaikka olen seinän läpi kuullut hänen selvästi ulostavan usein ja äänistä päätellen erittäin löysää ulostetta!
Minun naapurin yh puolestaan ostaa jatkuvasti ruokajuomaksi maitoa, vaikka olen seinän läpi kuullut hänen selvästi ulostavan usein ja äänistä päätellen erittäin löysää ulostetta!
meidän naapurin yh taas suristelee kylppärissään joka ilta aivan selvästi HIEROMASAUVALLA! Miten sen kehtaa, vaikka tietää, että meille naapuriin kuuluu myös.
ketjunaloittaja on ku mun naapuri:D
kävi kateudest kuumana ku mun uus mies kuskas meit jenkkipakul;)
ja me kyl pidettiin lapset mukana aina ja tehtii yks yhteinen
ja juu minäki ekani sain teininä...
en silti oo huonompi tai tyhmempi.
ketjunalottaja ja muutki tämmöset höpsöt keskittykää omiin asioihinne....
että ap:n aloitus on todella typerä, mutta sen sijaan mun on vaikea kuvitella ihmistä, joka olisi kateellinen jenkkipakusta. Sori vaan.
käy joskus viihteellä ja jättää lapset hoitajalle! Miten se kehtaa? Kyllä nuo naapurin YH:t on vaan kauheita.
ketjunaloittaja on ku mun naapuri:D
ja me kyl pidettiin lapset mukana aina ja tehtii yks yhteinen
ja juu minäki ekani sain teininä...
en silti oo huonompi tai tyhmempi.
ketjunalottaja ja muutki tämmöset höpsöt keskittykää omiin asioihinne....
Jenkkipaku lähinnä huvittaisi minua, eikä aiheuttaisi kateutta :D
Säälin vaan pientä lasta jonka oma äiti ei ole yhtään kiinnostunut hänestä, eikä oma isäkään ole kiinnostunut. Isovanhemmatkin säälittävät, koska he eivät saa hetken rauhaa eikä lepoa. Isovanhemmat itse ovat sanoneet olevansa loppu, mutta "jos me emme hoida niin ei Lottakaan hoida ja sitten lapsi joutuu lastenkotiin".
Lapsi juoksenteli jo 1.5 vuotiaana yksin ulkona kun äiti ei jaksanut katsoa perään, minä naapurina en voi vain katsoa pois tällaisissa tilanteissa.
Rakastua saa ja tehdä lapsia nuorena, mutta jos tekee lapsen niin on velvollinen myös huolehtimaan hänestä.
lapsi on kuulemma (isovanhempien mukaan) ollut 3 v aikana kotonaan alle 10 viikonloppua, muuten aina heillä & usein arkisinkin siellä öitä.
Eli ei ole kysymys sellaisesta että nuori äiti joskus vie lapsen hoitoon ja bilettää.
Hoidattaa pientä lasta isovanhemmilla noin paljon siis. Satunnaiset yökyläilyt ja hoitoapu on tyystin eri asia kuin se, että äiti ja isä itse luikertelevat hoitovastuustaan ja pitävät lasta vain kivana asusteena jonka kanssa ollaan jos itselle sattuu sopimaan.
Minä, äiti 35 v, olen tätä mieltä. Sain esikoiseni 20-vuotiaana ja hänetkin hoidin pääasiassa itse.
Ai kamala sentään, mulle tuli mun uusi miesystävä joulupäivänä klo 00:30 baarista meille, kun mä en jaksanut lähteä. Ja sus siunatkoon, lapset olivat tällöin omalla isällään. Ja tää on eka mies, jotka nää naapurit ovat mahdollisesti nähneet, tämän kuuden vuoden aikana, mitä olen tässä talossa asunut. Hirvee horopeppukin vielä kerta :)
Kyllä naapurin yh:t sitten viettävät mielenkiintoista elämää, kun heidän tekemisistänne tiedätte näin hyvin. Ette nyt vaan olisi katteelisia :) ?
Ap puhuu metsästä, sinä puhut puista.
Ai kamala sentään, mulle tuli mun uusi miesystävä joulupäivänä klo 00:30 baarista meille, kun mä en jaksanut lähteä. Ja sus siunatkoon, lapset olivat tällöin omalla isällään. Ja tää on eka mies, jotka nää naapurit ovat mahdollisesti nähneet, tämän kuuden vuoden aikana, mitä olen tässä talossa asunut. Hirvee horopeppukin vielä kerta :)
Kyllä naapurin yh:t sitten viettävät mielenkiintoista elämää, kun heidän tekemisistänne tiedätte näin hyvin. Ette nyt vaan olisi katteelisia :) ?
Palstan yh:t taisivat tuntea piston sydämessään, kun noin kova tarve tuli vähätellä ap:ta ja selitellä omia satunnaisia menoja ja sitä että lapset ovat isällään joskus. Jos menonne ovat satunnaisia, eivätkä isovanhemmat hoida lapsianne paljon enemmän kuin te itse, niin aloitushan ei silloin teitä koske...
Korvaani särähti Facebook-päivitykset siitä, että kyseinen äiti viettää joulua ja uuttavuotta sen kaikkein rakkaimpansa kanssa. On rajua, kun oma lapsi ei olekaan kaikkein rakkain, vaan upouusi ihastus saa sen ykköspaikan.
Oikeasti, jos joku näitä yh-aloituksia tekee, ihan tosissaan, niin suosittelisin pikkusen avartamaan maailmankatsomustaan :).
Tajusin kyllä, että tässä oli nyt ääripää kyseessä, mutta miten nuo yh:n löysät ulosteet liittyvät tähän aloitukseen :DD ??
Nyt huomaan, että voin itse asiassa olla jopa onnellinen siitä, että olen yh. Vähän laajempi maailmankatsomus kuin monella muulla :)
mutta pääosassa olisi 31-vuotias äiti, niin ei ketään kiinnostaisi.. Tuossa sun aloituksessa houkuttaa tuo TEINI-sana, se saa ihmiset ihastumaan ja vihastumaan..
Itse asiaan.. Onkohan asiat nyt ihan noin kun sanot ja mitäpä jos tämä lapsi ei edes mkaipaa äitiään? jos todella olet tilanteesta huolissasi niin ota sitten vaikka yhteys sossuun ja murehdi tilannetta heidän kanssa...
Oikeasti, jos joku näitä yh-aloituksia tekee, ihan tosissaan, niin suosittelisin pikkusen avartamaan maailmankatsomustaan :).
Nyt huomaan, että voin itse asiassa olla jopa onnellinen siitä, että olen yh. Vähän laajempi maailmankatsomus kuin monella muulla :)
Olen itse yh, enkä siltikään hyväksy missään tapauksessa sellaista, että biletys ja miehet menee oman lapsen tarpeiden edelle.
Minulle lapsi on ykkönen, ja vaikka seurustelenkin ja käyn ulkona, niin joulut ja synttärit haluan aina ehdottomasti lapseni kanssa viettää! Mutta en saanutkaan lasta vastentahtoisesti kesken teini-iän, vaan 23-vuotiaana ja toivotusti.
Mutta kun isä tahtoi lapsen luokseen joulupäivänä. En tiedä, olisiko minun sitten pitänyt estää :)...
yh löytäisi miehen??????