Riittääkö lastenhuoneeseen jossa on kaksi lasta yksi unisieppari? ev
Kommentit (46)
meillä kaksi isoa vastakkaisilla seinillä ja riittää hyvin vaikka koko perhe (2+2) nukkui siinä.
Kun me (vanhemmat) muutettiin toiseen huoneeseen niin entistä paremmin alkoi nukkua lapset siinä. : )
Nämä on ostettu tunteella, eikä silleen että siinä on sellainen, sellainen otetaan.
Näillä mun käsityötaidoillani se sieppari voisi lähinnä aiheuttaa painajaisia herkimmille yksilöille :-)
"Äiti miks mun sängyn yläpuolella roikkuu karvanen risu?"
Älä hyvä ihminen ainakaan osta,
samahan tuo on kun itse väännät risuja nippuun ja pistät vaikka koirankarvoja siihen
Vastaavasti voi käydä niin, ettei lapsi pysty ollenkaan nukkumaan ilman siepparia.
Ja jos nyt niin hullusti kävisi että lapsi jää siihen koukkuun niin voin tehdä sille kokoontaitettavan matkamallin.
Tai vaihtoehtoisesti kustantaa terapiat.
Oman kokemuksen pohjalta tiedän, että pahoja unia nähdessä rukoileminen lapsen kanssa auttaa ja vie pahat unet. Ihan käytännönkin kannalta minusta rukoileminen parempi, kun ei matkoillekaan tarvitse pakkailla mitään tavaroita mukaan tuomaan rauhallista yöunta :) Rukoilla voi missä ja milloin vain. Kokonaisuuden kannalta kätevämpää :)
Jos unisieppari " toimii". Ehkä kannattaa mietti mikä "henki" on sen takana.
Höyhenet ei sitä varmasti tee.
Voi olla että se kontrolloi pientä nukkujaa. Ja voi olla että sen tahto ei ole pelkästään hyvä.
että tää on provo??? Hei haloo.