Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

2kk 7kg tiputtanut nyt 160cm 51kg,saa kysyä?

Vierailija
30.12.2010 |

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
30.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täsmälleen sama tavoite olis itsellänikin..

Vierailija
2/6 |
30.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyselin tuolla vinkkejä, mutta pelkkää vittuilua saan osakseni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
30.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

paljon proteiinia esim.raejuustoa,rahkaa sekä vihanneksia,kalaa,kanaa,lihaa.

Pois peruna,pasta,viljatuotteet lisäksi liikuntaa alkuun niin aineenvaihdunta kiihtyy.

Nyt on joulukuu mennyt herkutellen ja jouluruuat ihan normaaliin tapaan,suklaata ja muitakin herkkuja mutta paino on laskenut vielä joulukuunkin aikana 1kg.Taitaa elimistö olla hyvässä tilassa.

Itseeni olen hyvin tyytyväinen mutta kevään tulleen aijon aloittaa lenkkeilyn niin saa kiinteyttä vielä lisää.Kannattaa!

Vierailija
4/6 |
30.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

muutitko vain muuten ruokavalion tuollaiseksi? Kuinka usein söit päivässä ja miten suuria annoksia?

Itse karppasin keväällä ja 1kk lähti melkein 5 kiloa, mutta sitten alkoi ihon kunto huonontua, ja olo oli jotenkin tukkeinen koko ajan. Lisäksi se rasvan määrä alkoi kuvottamaan. Nyt ne 5 kg on tullut takaisin ja ajattelin eilen, että jos kokeilis just tollasta simppeliä muutosta ja lisäisi liikuntaa. Mutta ne illat mua kauhistuttaa, on pakko keksiä jotain tekemistä käsille, ettei tule syöpöteltyä tv:n ohessa...saa antaa vinkkiä tekemiseen :)

Vierailija
5/6 |
30.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

virkkaa, siinä käsille tekemistä. Alotat vaikka ens vuoden joululahjojen teon. Sukkia, lapsia, pipoja, kaulaliinoja... Kesään mennessä on itse tehdyt lahjat kasassa =)

Vierailija
6/6 |
30.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sanoisi omaa muutostani.En esim.tankkaa rasvaa vaan syön edelleen totutun vähärasvaista.Syön normaalin lounaan kerraan päivässä.Aamulla kahvi ja rahka johon sekoitan makeutusjauhetta ja pilttiä.Lounas työpaikalla normaaliin tapaan mahdollisimman paljon salaatteja ja kasviksia,vähemmän pastaa perunaa ja viljatuotteita.Välipalaksi usein jugurtti tms.Kotiin tullessa saatan syödä rahkaa tai keitettyjä vihanneksia,kanaa,kalaa,lihaa raejuustoa tms. iltapalana joko karpin minuuttisämpylä täytteillä ja teetä,joskus myös hedelmiä tai rahkaa jollei päivän aikana ole tarpeeksi tullut syötyä.Ilta naposteluna menee usein dippi+vihannekset. syön myös paljon manteleita,siemeniä ja jonkin verran leseitä.

Mitään en laske vaan ihan tuntumalla mennään.

Vettä yritän juoda paljon,mutten kuitenkaan ikinä juo riittävästi!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi yksi