Velvoitetaan kaikki yksinhuoltajat menemään uudestaan avioon.
Ei ole yhteiskunnan velvollisuus kustantaa yksinhuoltajan perheen elämää.
Yksinhuoltajat velvoitettava ottamaan itselleen uusi puoliso ja elättäjä viimeistään kahden vuoden sisällä erosta.
Lapsille pitää antaa ydinperheen malli, yhteiskunnalla on muitakin kuluja kuin yksinhuoltajien elättäminen.
Samalla pelastetaan monta peräkamarinpoikaa ja poikamiestä alkoholismilta, kun saavat juomisen sijasta elämäntehtäväkseen perheen elättämisen.
Ja taas yhteiskunta säästää.
Kommentit (16)
että yhteiskunta voisi jotenkin määrätä mitä ihmiset omissa huusholleissaan puuhaavat.
en ole koskaan ollut naimisissa ja miestä alkaisi tehdä vähän mieli.
43-vuotias yh... sais vanhapiika kerrankin sydämensä kyllyydestä, mutta sen pitää olla fiksu mies. Ai niin, muttta kun niitä ei kauheasti ole...
olet yh..useamman kerran kuullut lauseen: "sinäkin se vain haet elättäjää penikoilles ja itsellesi"
En halua uusiin naimisiin, palkka hyvä + omistusasunto kohta maksettu, elättäjää en etsi
Ja YH:t tuntuvat noudattavan sitä kuuliaisesti.
"Ravintola" sedät olisivatkin pulassa ilman tätä lakia.
Menepä baarissa mainitsemaan, että olet yh..useamman kerran kuullut lauseen: "sinäkin se vain haet elättäjää penikoilles ja itsellesi"
ikinä en kyllä ole tuollaista yöelämässä tai muuallakaan kuullut eikä ole ollut seurasta tai ehdokkaista pulaa vaikka olin 3 lapsen yh!
Menepä baarissa mainitsemaan, että olet yh..useamman kerran kuullut lauseen: "sinäkin se vain haet elättäjää penikoilles ja itsellesi"
ikinä en kyllä ole tuollaista yöelämässä tai muuallakaan kuullut eikä ole ollut seurasta tai ehdokkaista pulaa vaikka olin 3 lapsen yh!
enkä sitä sanonut etteikö seuraa löytyisi, koska hengailuseuraa kummempaa en haekaan
Entäs kun täällä(kin) aina huudetaan että uusperheet pitää kieltää lailla. Miten nämä kaksi oivaa lakia voisivat toimia yhtäaikaisesti? Jotenkin kuulostaa hankalalta.
Sori, että lapsen isä kuoli.
Ja palkallani kyllä elämisen kustannan.
Sinulle toivon mustavalkoisten silmälasien lisäksi ensi vuonna sellaisia joilla näkee vähän laajemmalti näitä asioita.
Vaikka ihan hyvä provohan tuo taitaa olla:D
tahtoisivat? Mitä heille tapahtuu?
olen ollut yh pian 7vuotta, eli 5v niistä olis oltuna jo naimisissa jonkun peräkammarin pojan kanssa, hyi oks! Siitähän tulis kierre sitten, kun taas pitäis erota... kun en miestä kerran kotiini halua, ikinä!
"Ei ole provo, vaan näin minulle käynyt
ikinä en kyllä ole tuollaista yöelämässä tai muuallakaan kuullut eikä ole ollut seurasta tai ehdokkaista pulaa vaikka olin 3 lapsen yh! "
Koskaan ei kukaan mies vihjannutkaan että etsisin elättäjää lapsilleni. Ei ollut myöskään pulaa seurasta, päin vastoin, miehet soittelivat pitkään perään, jopa vuosia sen jälkeen kun olin jo naimisissa. En harrastanut yhdenillan juttuja...
Olin kai melko onnekas yh =) Mukavaa aikaa se oli kun miehet piirittivät, koskaan en ole ollut yhtä suosittu kuin yh-aikanani, kahden pienen lapsen äitinä.
yh-perheet elätetään yhteiskunnan rahoilla? Mä kun olin yh ja mitään en koskaan saanut. Joo, sen reilun 40e lapsilisään, siinä kaikki. Mä jo silloin ihmettelin näitä väitteitä miten yh:t saa niin paljon tukia. Kyllä mä ihan omalla palkallani elätin perheemme ja niin tekevät kaikki tuntemani yh:t.
Ja sitten kuitenkin ulistaan, että yh:t eivät muuta tee kuin etsi toisten miesten siittämille äpäröilleen elättäjää. Joopa joo.
Ja joku alkoholisoitunut peräkammarinpoika...aivan varmasti joo muuttaakin sormia napsauttamalla tapojaan. Vielä jos on asunut äitinsä passattavana tyyliin keski-ikään asti, niin siitähän yh-äiti saakin yhden uuden kivan lapsen hoivattavakseen. Ja jostain juoposta tuskin on elättämään perhettään ja varmasti tulisi oikein loistava ydinperheen malli samalla.
Ja miksi muuten näissä yh-keskusteluissa puhutaan aina vain yksinhuoltajaäideistä, onhan niitä yh-isiäkin. Tulisiko heille sitten velvollisuudeksi naida joku elähtänyt pubiruusu, jotta lapselle saadaan se kuuluisa ydinperhemalli ja äitihahmo elämään.
Ja sitten kuitenkin ulistaan, että yh:t eivät muuta tee kuin etsi toisten miesten siittämille äpäröilleen elättäjää. Joopa joo.
Ja joku alkoholisoitunut peräkammarinpoika...aivan varmasti joo muuttaakin sormia napsauttamalla tapojaan. Vielä jos on asunut äitinsä passattavana tyyliin keski-ikään asti, niin siitähän yh-äiti saakin yhden uuden kivan lapsen hoivattavakseen. Ja jostain juoposta tuskin on elättämään perhettään ja varmasti tulisi oikein loistava ydinperheen malli samalla.
Ja miksi muuten näissä yh-keskusteluissa puhutaan aina vain yksinhuoltajaäideistä, onhan niitä yh-isiäkin. Tulisiko heille sitten velvollisuudeksi naida joku elähtänyt pubiruusu, jotta lapselle saadaan se kuuluisa ydinperhemalli ja äitihahmo elämään.
Tasa-arvo kunniaan! Ja minähän en miestä huoli vaivoikseni. Aion elää nyt lasten kanssa ja kun lentävät pesästä, voin tehdä ja mennä miten tykkää ilman että joku roikkuu lahkeessa.
Huono provo.
ap:lle mieleen, että nyt kun pian on varmaan jo sukupuolineutraali avioliitto, ne köyhät yh-äidit voisivat mennä keskenään naimisiin.
laki vaan tähänkin on saatava!
Entäs lesket?