Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ärsyttää..vaikka ei minulle kuulukkaan

Vierailija
30.12.2010 |

Miehen veljen vaimo on aina kovaan ääneen paasannut siitä, että jättäisi miehensä heti, jos selviäisi että tämä on tätä pettänyt.

No, minä tiedän varmuudella että mies on ainakin ollut sängyssä veljensä vaimon kanssa (ei minun) ja tällä hetkellä tämä kyseinen mies heilastelee parasta kaveriani..toisaalta tekisi mieli vaimolle kertoa, millainen kusipää mies on ja ärsyttää sekin että tämä yksi vaimo, on niin hyvää ystävää toisen vaimon kanssa, kun toinen ei tiedä mitään että on maannut tämän miehen kanssa.

Tiedän vain, miltä tuntuu kun tulee petetyksi, minä ainakin halusin tietää totuuden, jotta voin itse päättää jatkanko mieheni kanssa vai en. Mutta jos kerron, niin miten se olisi parasta kertoa?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
30.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä vaimo jotain aavisteleekin, kun kovaan ääneen moista paasaa?

Vierailija
2/6 |
30.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta voit pakottaa miehen kertomaan.

Sanot miehesi veljelle, että on tasan kaksi vaihtoehtoa; joko hän kertoo itse tai sä kerrot.

Itse en oikeen tiedä, miten pystyisin kuitenkaan kertoa; viestinviejä ammutaan väistämättä ensin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
30.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sillä kyseisen veljen vaimo on petänyt monen muunkin kanssa, lukien minun mieheni:)) huvittavaa siis.

Tämä veli varmaan "ostettu" hiljaiseksi. Mutta kun kaikki on nyt kaatumassa niin, että minä olisin syntipukki kaikkeen siihen, mitä veljesten välillä tapahtuu, ja kaikki selviäisi sillä, että kertoisin yhdelle vaimolle millainen pettäjä mies hänellä on, ja sitten kertoisin yhdelle veljelle, että toinenkin veli on maannut hänen vaimonsa kanssa (siis minun mieheni) sillä nyt tämä kolmas vaimo mustamaalaa minua ja miestäni omalle miehellensä minkä kerkiää, ja veljesten välit ovat todella kireät. Sillä tämä veli pitää minua syyllisenä. Vaikka tulehtuneisiin väleihin on syy siinä, että kyseinen muija makasi mieheni kanssa..jostain syystä en siis enää ole tekemisissä kyseisen naisen kanssa. Ärsyttää sekin, kun sitten tämä yksi vaimo ei tiedä mistään mitään, ja tämä pettäjä vaimo tavallaan voi nauraa toisen selän takana. Sitähän ei taas minulle voi tehdä, sillä olen näyttänyt hänelle mistä se koira kusee...taitaa olla hieman epäselvää:)

Vierailija
4/6 |
30.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tulee P:tä käteen joka tapauksessa

jos kerrot niin viestintuoja ammutaan

jos et kerro niin sitten syytetään siitä ettet kertonut kun joskus se vaimo kuitenkin saa tietää

Vierailija
5/6 |
30.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysypä seuraavan kerran yhtä kuuluvalla äänellä (kaikkien kuullen )kuin mitä kys. rouva paasaa, että jos hän saisi tietää kolmannelta, täysin sivulliselta osapuolelta, että hänen miehensä on satavarmasti pettänyt erään todella läheisen ystävän kanssa, niin syyttäisikö hän silloin viestintuojaa - ja jos syyttäisi, niin mistä ja miksi.

Sitten jakelet pienenpieniä vihjailevia katseita "ohimennen" "tiettyihin" ihmisiin päin.

Siinä et ainakaan menettäisi mitään. Kysymyksesihän olisi pelkästään hypoteettinen. Jos joku pillastuisi, niin voisit pistää leikiksi ja kysyä nauraen, että sinustako tässä ollaan muka puhuttu.

Kuitenkin alitajuntaan jäisi pieni epäilyksen kaiku itse kullekin...

Vierailija
6/6 |
30.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mielestä on huvittavaa, miten paljon ihmiset katsovat olevansa oikeutettuja sanomaan toisten elämästä sen jälkeen kun ovat ensin sanoneet "ei se mulle kuulu", vaikka oikeasti ajattelevat, että kuuluu ihan helvetisti.

Vaikutatte koko suku joko teineiltä tai aivan superamiksilta, vai oletteko jossain pilvipöllyissä koko ajan?