Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Täällä kun ollaan nykyään niin islamisteja, vihreitä, liberaaleja, ei-uskovaisia, kommunisteja niin

Vierailija
30.12.2010 |

onko teistä oikein esim tämä Helsinki Pridesta napattu kuva ja sen antama viesti? Mielestäni lapsia ei pitäisi noissa karkeloissa näkyä lainkaan.

http://fiikus.net/helsinkipride10/23_1024.jpg

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
30.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

aikuisten ryyppybileisiin pulloja keräämään, niin kuin naapurin persu-perheellä on tapana.

Vierailija
2/3 |
30.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta ei musta ole mitään erityisen pahaa siinä että lapsia on tuolla mukana siinä missä vappumarssilla tai Jeesusmarssillakaan jos se on sitä että joukko ihmisiä kävelee kadulla yhteisen asian yhdistäminä.

Jos se menee jatkossa siihen että marssijat joutuu väistelemään kyynelkaasua ja muuta homovihaajien häirintää niin sitten lapset ei ole ihan turvassa tuolla, eikä aikuisetkaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
30.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

aikuisten ryyppybileisiin pulloja keräämään, niin kuin naapurin persu-perheellä on tapana.

Missäs tuollaisia persuperheitä onkaan? Minä olen aina pitänyt vasureita kunnon juoppoina ja vihreitä kunnon narkkareina. Onko antaa linkkiä missä moisia on? Lasten paikka ei ole katsoa kun tädit ja sedät vetää Priden jälkeen toisiaan erinäisiin aukkoihin suht julkisesti ja muutenkin meno oli aika sairasta. Niin paikalla olin. Täällä on ihan ihme perus sitä ja persu tätä sakkia nykyään, eihän politiikka ja persut liittyneet tähänkään mitenkään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi yhdeksän