Kuinka moni jättäisi muuten ihanan miehen
Siis uuden tuttavuuden jos miehellä olisi pieni kalu?
Kommentit (48)
silloin, kun erektiohäiriöitä ilmenee? Minun miehellä kanssa aika pieni, mikä ei minua ole koskaan haitannut, mutt tuntuu olevan miehelle iso ongelma. Sillä on sellainen pumppukin, on minulle kertomatta sen joskus tilannut. Ei tunnu voivan puhua lainkaan peniksestään tai siitä, että mikä se ongelma oikein on. Ja kun olen halunnut tyynyn peppuni alle niin mies on joskus ottanut sen loukkaavana ja lopettanut hommat ja mennyt vaan nettiin toiseen huoneeseen. Esim. antaessani suuseksiä penis saattaa lerpahtaa varsinkin jos ollaan valot päällä. Muutenkin vaatii minulta aina aktiivista otetta ja sitä, että jaksan pitää vauhtia yllä. Jos hänen ajatus pääsee vaeltamaan, niin usein lerpahtaa. Kenenkään muun kanssa ei ole ollut ongelmaa..Mietin, että voinko jotenkin helpottaa miehen oloa tai nostaa hänen miehistä itsetuntoaan?
Itse en ole koskaan sanonut mieheni koosta mitään, hän aina vaan sitä harmittelee ja "vitsailee" että haluaisinko isompaa.
Meiltä myös löytynyt pumput sun muut..
Säälittää todella, kun mä en isompaa, kaipaa, nautin seksistä hänen kanssaan, mutta miehelle se vaan ei tunnu menevän jakeluun.
Lerpahtelu on täällä kans todella yleistä, varsinkin käsi ja suu pelissä, valot päällä...
Tuntuu että häpeää kokoonsa niin paljon että menee fiilarit.
Harmittaa... Itsekään kun en ole mikään malli, ylipainoa on reippaasti, ja kyllä toi alakerta on muuttunut kolmen lapsen jälkeen, vaikka sitä olenkin paljon treenaillut. Itse en koe näitä ongelmaksi, eikä mieskään, miksi ihmeessä hän ottaa sitten noin hölmöstä asiasta stressin..
Kerran tapailin isomunaista miestä. Hän myös kuvitteli koon riittävän, ja oli kuin mikäkin työmaajyrä. En edes kostunut kunnolla ja kumi meni rikki. Mies ihmetteli ylpeänä että hänellä on kai niin iso penis että kumitkin hajoaa, kun ei nääs ollut eka kerta. No kai ne nyt hajoaa kun kuivaan laittaa, aikamoinen kitka.
Mutta jos näistä kahdesta miehestä - isosta ja pienestä- pitäisi valita, olisin ottanut sen pienen.
Kyllä siitä on nautintoa riittänyt enemmän kuin isomman kalun omistavista.
Eli en jättäisi.
Tosin en tiedä mikä on pieni? Itse asiassa olen joskus mitannut mieheni kalun(vuosia sitten), se oli vajaa 16 senttiä pitkä. Paksuutta en muista millään. Suhteellisen ohut se on kuitenkin.
Olin sen pienen kanssa naimisissa 8 vuotta eikä tullut mitään. Mies oli tosin kykenemätön sängyssä muutenkin. Ja jälkeenpäin ajateltuna aika kykenemätön ihmisenäkin;D
Pitäisin vähän huonompaakin miestä jos saisin hyvää seksiä. Toisin päin, ei kiitos.
Katsokaa nyt omaa pikkurilliänne ja vastatkaa uudestaan, riittääkö se?
Aika prinssi pitää olla, että tuo prinssinakki ei haittaa suhteessa.
Kyllä, olen tavannut tuollaisen miehen. Oli raamikas. Harrikka. Toi ruusuja, hajuvesiä ja muita tuliaisia, joka viikko työmatkoiltaan. Oli ihana ja kohtelias, oikea herrasmies. Mutta hei, ei siitä vaan voinut tulla mitään, pidemmän päälle.
Mutta varmaan se vaikuttaisi. Seurustelin aikoinaan miehen kanssa (tai pojaltahan sen ikäiset nykyään tuntuu), jolla oli melko pieni. Kokoa enemmän häiritsi miehen jännittäminen. Monta kertaa yritettiin seksiä, mutta ei onnistunut kun häntä jännitti niin. Siihen lieni kyllä monta syytä.
Ei se kyllä ollut syy eroon kuitenkaan, vaan yleinen yhteensopimattomuus. Mies lähetteli tekstiviestejä joissa kertoili itkevänsä auringonlaskussa ja ajattelevansa minua, ja minusta se oli niin älyttömän lässyä etten kestänyt. Syitä oli hirveästi enemmänkin, mutta siis ylipäätään tuntui ettei sovittu yhteen. Kiva ja kiltti mies silti.